خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,909

قرارداد سرخیو آگوئرو با بارسلونا قطعی شد

قرارداد سرخیو آگوئرو با بارسلونا قطعی شد
قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی با این تیم در پایان فصل به اتمام می رسد مقصد بعدی سرخیو آگوئرو را باید بارسلونا دانست.

قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی با این تیم در پایان این فصل به اتمام می رسد و سیتیزن ها چندی قبل رسما اعلام کردند برنامه ای مبنی بر تمدید قرارداد با این مهاجم ۳۳ ساله ندارد. علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان، به نظر می رسد مقصد بعدی سرخیو آگوئرو را باید بارسلونا دانست.

علیرغم ابراز تمایل تیم هایی چون یوونتوس و چلسی به خرید این مهاجم آرژانتینی، او علاقمند به انتقال به نوکمپ و بازی کردن در بارسلونا برای فصل بعد بوده و طرفین به زودی برای قراردادی دو ساله به توافق خواهند رسید. شبکه TYV اعلام کرد حتی سرخیو آگوئرو حاضر شده دستمزد خود را برای این انتقال کاهش دهد و تصمیم قطعی او بازی در لالیگا برای فصل بعد خواهد بود.

سرخیو آگوئرو همیشه ارتباط صمیمی و دوستانه ای با لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا داشته و به نظر می رسد انتقال این بازیکن می تواند در تمدید قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه اسپانیایی نیز تاثیرگذار باشد. احتمالا دستمزد سرخیو آگوئرو در تیم جدیدش سالانه ۱۲ میلیون یورو خواهد بود. بارسلونا بعد از جدایی لوییس سوارز مهاجم نوک تخصصی در اختیار نداشت و حالا از فصل بعد سرخیو آگوئرو در نوکمپ به میدان خواهد رفت.

در سال های اخیر و با توجه به دوستی مسی و آگوئرو، همیشه اخباری در مورد احتمال انتقال این بازیکن منتشر می شد و حالا به نظر شایعات رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. بدین ترتیب احتمال انتقال ارلینگ هالند در این تابستان و با توجه به شرایط دشوار مالی خیلی زیاد نیست.

برچسب‌ها: سرخیو آگوئرو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

93 ღمنچـسترسیـتیღ1400/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi