خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

آندره آ پیرلو: هدف یوونتوس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست

آندره آ پیرلو: هدف یوونتوس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست
آندره آ پیرلو گفت آندره آ آنیلی بابت حضور در پروژه سوپرلیگ اروپا به او و تیمش اطمینان داده است

در چارچوب رقابت های هفته سی و دوم سری آ، تیم های یوونتوس و پارما امشب ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی با پارما، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

مقابل آتالانتا خوب بازی کردیم
تیم وضعیت خوبی دارد. ما هنوز در حال ریکاوری هستیم زیرا یکشنبه از نظر بدنی و ذهنی، انرژی زیادی صرف کردیم. مسلما پس از آن دیدار ناامید شدیم اما مطمئن بودیم چون بازی خوبی انجام دادیم. من کمی تغییر در ذهن دارم اما تغییرات، گسترده نخواهد بود. ما روی حال متمرکز هستیم و حال هم بازی فردای ماست. مقابل پارما بازی مهمی داریم و پس از شکست مقابل آتالانتا، بازی پیش روی ما مهم تر هم شده است. پارما اکنون اوضاع خوبی ندارد اما آن ها با وجود نتایج ضعیف، عملکرد خوبی داشته اند.
آنیلی درباره سوپرلیگ توضیح خواهد داد
ما درباره کاری که باید انجام دهیم، فکر می کنیم و این کار، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای سال آینده است. امروز صبح رییس باشگاه با ما صحبت کرد و ما آرام هستیم زیرا می دانیم رییس ما، جزو سردمداران پروژه جدید است. طی سال ها، همواره تغییرات زیادی وجود داشته است. من بهترین گزینه ممکن برای توضیح درباره پروژه جدید نیستم. همان طور که گفتم، رییس یوونتوس در خط مقدم ماجراست و او کارهایی که طی روزهای اخیر انجام شده را توضیح می دهد. آنیلی را تقریبا هرروز می بینیم و او همیشه به تیم نزدیک بوده است. او پروژه جدید را به ما توضیح داد و به ما اطمینان بخشید. مهم ترین چیز این است که او حقیقت را به ما گفت و ما نیز باید به کارمان ادامه دهیم.
بوفون، آرتور، دیبالا و رونالدو از ابتدا مقابل پارما
رونالدو برای بازی با پارما در دسترس است و بوفون هم درون دروازه می ایستد. پائولو دیبالا هم از ابتدا بازی می کند چون برای بازیابی شرایط خوب، باید منظم بازی کند. از نمایش دیبالا در بازی مقابل آتالانتا راضی بودم و فردا او می تواند به ثبات برسد. فدریکو کیه زا مشکل عضلانی داشت و باید ببینیم او چه مدت دور از میادین خواهد بود. موراتا پس از بازی سخت با آتالانتا کمی خسته بود. آرتور ملو هم متاسف بود که نتوانست بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد اما حالا آرام است و می خواهد بازی کند. آرتور فردا فرصت دارد از اول بازی کند.

برچسب‌ها: یوونتوس پارما آندره آ پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

79 Juventusfc1400/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi