خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

پدری مثل اینیستا در بارسا تاریخ سازی می کند

پدری مثل اینیستا در بارسا تاریخ سازی می کند
پدری گونزالس در فصلی که پشت سر می گذاریم، تحسین همگان را باعث شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس هافبک جوان بارسلونا که تنها 18 سال سن دارد، نوید یک هافبک درخشان را در آینده می‌دهد و عملکرد او در بازی هایی که حضور داشته، بسیار خوب و قابل توجه بوده است. او ژانویه 2020 از لاس پالماس به بارسا پیوست و از تابستان به جمع آبی اناری ها اضافه شد.

پدری علاوه بر اینکه در بارسلونا مورد اعتماد رونالد کومان قرار دارد، به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد و لوئیز انریکه هم به او باور دارد. او را با آندرس اینیستا مقایسه می کنند و بارسا پس از تنها یک سال از جذب او قصد دار،د قرارداد او را تمدید کرده و دستمزدش را چند برابر کند.

روبرو ریوس کمک مربی سابق لاس پالماس یکی از تحسین کنندگان پدری است. او به رادیو مارکا گفت:« با په په مِل سرمربی باشگاه برنامه خاصی برای پدری تدارک دیدیم تا پیشرفت کند. به او کمک کردیم تا به ترکیب اصلی برسد ولی مهمتر از همه، تلاش خود بازیکن و حمایت خانواده اش بود. او تکنیک، فیزیک بدنی و ذهنیتی دارد که تحسین برانگیز است و شما را تحت تاثیر قرار می دهد.»

ریوس ادامه داد:« معتقدم پدری در بارسلونا یک دوران درخشان را به ثبت می رساند و تبدیل به بازیکنی نامدار در تاریخ باشگاه می شود. او همان خصوصیات و ویژگی های فوتبال اینیستا را دارد. برای پدری بهترین ها را آرزو می کنم.»

برچسب‌ها: پدری گونزالس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

83 ♛ تاج رضا ♛1400/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi