خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,755

درخواست حذف و کنار گذاشتن میلان، اینتر و یوونتوس از این فصل

درخواست حذف و کنار گذاشتن میلان، اینتر و یوونتوس از این فصل
همانطور که صبح امروز باشگاه میلان ایتالیا با انتشار بیانیه ای خبر از پیوستن به عنوان یکی از 12 موسس سوپر لیگ اروپا را داد، حالا به نظر می رسد درخواست حذف این تیم ها از سری آ ارائه شده است.
12 باشگاه موسس این رقابت به ترتیب شامل آرسنال، اتلتیکو مادرید، چلسی، بارسلونا، اینتر، یوونتوس، لیورپول، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، رئال مادرید، تاتنهام و میلان می باشد.
باشگاه های موسس نام برده شده در بالا صرفا 3.5 میلیارد یورو برای حضور در این رقابت دریافت خواهند کرد و ایده حضور 20 تیم شامل 15 تیم موسس می باشد و 5 تیم غیر موسس به صورت سالانه بر اساس دستاوردهای فصل قبل سهمیه حضور در سوپر لیگ را کسب خواهند کرد.
20 تیم در قالب دو گروه 10 تیمی رقابت را آغاز خواهند کرد. هر چند که در حال حاضر به صورت رسمی فقط نام 12 باشگاه موسس رسانه ای شده و 3 باشگاه موسس دیگر باقی مانده است.
به دنبال واکنش شدید یوفا نسبت به ایجاد سوپر لیگ، این منبع ایتالیایی گزارش می دهد که باشگاه های آتالانتا، هلاس ورونا و کالیاری سه باشگاهی هستند که درخواست حذف میلان، اینتر و یوونتوس از این فصل سری آ را کرده اند.
همچنین یوفا تشکیل سوپر لیگ اروپا رو خیانت به فوتبال و روح آن می داند.

برچسب‌ها: آث میلان یوونتوس اینتر اخبار آث میلان سوپرلیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

180 Inter Snake71400/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi