خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

یوفا از یوونتوس و رئال مادرید خشمگین است

یوفا از یوونتوس و رئال مادرید خشمگین است
یوونتوس و رئال مادرید، سایر باشگاه ها را بر ضد یوفا در راه تاسیس سوپرلیگ اروپا تشویق کرده اند.

برگزاری سوپرلیگ اروپا از سوی 12 باشگاه رسماً اعلام شد. یوفا و فیفا کاملا مخالف برگزاری سوپرلیگ اروپا هستند. یوفا، دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس را عامل این کودتا می داند.

به نقل از مارکا و کوریره دلو اسپورت؛ دو باشگاه بیش از سایر باشگاه ها مورد خشم یوفا قرار گرفته اند؛ رئال مادرید و یوونتوس! یوفا، سران این دو باشگاه یعنی فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی را عاملان اصلی این اوضاع می داند. ایده اصلی برگزاری سوپرلیگ اروپا توسط فلورنتینو پرز مطرح شد و با همکاری آندره آ آنیلی به اطلاع سایر باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا رسید. آنها طی ماه های اخیر جلسات متعددی در تورین و مادرید برگزار کردند. سران رئال مادرید و یوونتوس همواره جایگاه ویژه ای در تشکیلات یوفا داشتند و اکنون یوفا از خیانت این دو باشگاه خشمگین است. در صورت کشیده شدن این اختلاف بزرگ به دادگاه، پرز و آنیلی جلوتر از بقیه باید مقابل یوفا قرار بگیرند و از سوپرلیگ اروپا دفاع کنند.

برچسب‌ها: یوونتوس رئال مادرید آندره آ آنیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

90 Juventusfc1400/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi