خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

پیرلو و اظهارات عجیب اش!

پیرلو و اظهارات عجیب اش!
یووه ای خسته، عصبی، بی هدف و بی رمق، این یووه توان پیروز شدن را ندارد و حتی با این شرایط شایستگی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز نخواهد داشت.

بعد از ظهر امروز شاهد یک بازی ناامید کننده و یک شکست دیگر در کارنامه یوونتوس اندره آ پیرلو در این فصل بودیم، دیداری برابر یک حریف سرسخت که به دنبال آینده ای درخشان است و نمایشی ضعیف از بانوی پیر که جای هیچ دفاعی را از یووه کنونی نمی گذارد.

اما اندره آ پیرلو بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر آتالانتا که موجب شد جایگاه سوم را نیز در جدول رده بندی سری آ از دست دهد، چندان ناراضی به نظر نمی رسد و معتقد است یووه در این دیدار، بازی خوبی ارائه کرده و با وجود از دست رفتن سه امتیاز ارزشمند این بازی همچنان مشکلی در ادامه راه تا پایان فصل وجود نخواهد داشت:

یک مسابقه خوب برابر یک تیم قدرتمند انجام شد، مسابقه ان طور که باید می بود، برگزار شد و ما بازی خوبی انجام دادیم اما در پایان، انها بودند که نتیجه را به دست اوردند. متاسفانه می توانستیم حداقل یک امتیاز را به خانه ببریم. دیبالا مدت زیادی نیست که بازی می کند و زمانی که بازی می کند خوب است و بازی خوبی ارائه کرد. اما رونالدو واقعا نمی توانست در این بازی حضور داشته باشد، در طول هفته با مشکلاتی روبرو شد و در دسترس نبود و البت دنیلو نیز نمی توانست. ما از میان نفراتی که در دسترس بودند بهترین را انتخاب کردیم. ما می دانستیم که با این نمایشی روبرو خواهیم شد، آتالانتا شما را به یک دوئل دعوت میکند و این یک بازی تک به تک است و باید اماده این بزی می بودیم. ما نمایش خوبی داشتیم و یک بازی متفاوت برگزار شد، ما کمبودی نداشتیم این نتیجه بود که به سود انها رقم خورد.

و اما رونالدو

او به طور اتفاقی که در این فصل 25 گل نزده است، هر انچه که برای تیم و پیروزی نیاز است انجام می دهد، بسیارعالی و مفید ظاهر میشود. به هر حال برخی اوقات ما او را در اختیار نداریم، در این بازی فرصت هایی داشتیم اما استفاده نکردیم.

بازنگری

ما باید خودمان به این مسئله فکر کنیم، هنوز هفت بازی دیگر را باید انجام دهیم و امکان برتری وجود دارد. ما باید روحیه لازم را برای این دیدارها داشته باشیم و من مطمئن هستم که مشکلی پیش نخواهد امد.

از پیرلو در خصوص شرایط یووه که در این فصل متفاوت بود و شاهد دو عملکرد از این تیم بودند، سوال می شود:

ما در طول فصل شرایط متفاوتی دیدم و این موجب شد که حالا اینجا هستیم. در برخی از مسابقات با انگیزه و روحیه عالی حاضر نشدیم، در برخی از دیدارها در زمین تیم کاملا متفاوتی را دیدیم و در این راه امتیازهای زیادی را از دست دادیم.

برچسب‌ها: یوونتوس آتانالنتا آندرا پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

74 Juventusfc1400/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi