خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,694

یک دورتموندی جانشین احتمالی اودگارد در آرسنال

یک دورتموندی جانشین احتمالی اودگارد در آرسنال
در صورتی که مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید با پایان قرارداد قرضی خود در فصل آینده در ورزشگاه امیریتس نماند، آرسنال به سراغ جذاب یولیان برانت خواهد رفت.
هافبک نروژی در ژانویه به صورت قرضی به لندنی ها ملحق شد. اودگارد در چهارده بازی خود دو گل زده و البته آرتتا نیز علاقه زیادی به وی دارد اما درخواست مالی بالای رئال برای فروش اودگارد در فصل آینده باعث شده تا مربی اسپانیایی امید چندانی به حفظ اودگارد نداشته باشد.

آرسنال می داند که رئال مادرید روی اودگارد 22 ساله حساب می کند و اگر قرار به فروش وی باشد هم مبلغ بالایی درخواست خواهند کرد. در این شرایط برانت می تواند به جانشین اودگارد در خط هافبک تبدیل شود. آرتتا در زمستان گذشته نیز هافبک دورتموند را می خواست. برانت از زمان حضور ترزیچ روی نیمکت تیم آلمانی خیلی کمتر بازی می کند. او در این فصل فقط شانزده بار در بوندسلیگا فیکس بوده و به همین خاطر به جدایی فکر می کند.

برچسب‌ها: آرسنال نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

86 Spectre1400/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi