خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید
رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب جسی لینگارد از وستهام اقدام خواهد کرد.

جسی لینگارد، ملی پوش انگلیس در ماه ژانویه به صورت قرضی و تا پایان فصل از منچستریونایتد به جمع بازیکنان وستهام پیوست. اما چلسی لینگارد در همین مدت کوتاه حضور خود در پایتخت عملکرد فوق العاده ای داشته و در ۹ بازی در لیگ برتر هشت گل زده و سه پاس گل ارسال کرده است. وستهام قصد دارد در تابستان قرارداد لینگارد را دائمی کند، اما برای انجام این کار باید در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار گرفته و موفق به کسب سهمیه شوند.

جسی لینگارد می‌خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما وستهام با نتایج درخشان هفته های اخیر در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گرفته و در میان این همه مدعی و نام های بزرگ، از شانس خوبی برای راهیابی به مهم ترین تورنمنت اروپا برخوردار است. وستهام دیروز با ارائه نمایشی درخشان لسترسیتی رده سومی را مغلوب کرد.

حالا نشریه ESPN مدعی شد عملکرد درخشان جسی لینگارد مورد توجه رئال مادرید و زین الدین زیدان قرار گرفته و رئال مادرید قصد دارد در تابستان با منچستریونایتد برای خرید این بازیکن وارد عمل شود. زیدان امیدوار به تقویت ترکیب تیمش در خط حمله است و به جز نام هایی چون ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه، جسی لینگارد نیز در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است. البته پاری سن ژرمن و اینتر نیز دو تیم دیگری هستند که برای خرید این وینگر تند و تیز ابراز علاقه کرده اند.

منبع:ورزش۳

برچسب‌ها: لینگارد وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

123 اِسـموکـِربویز1400/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi