خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

پنج گزینه زیدان برای خط دفاعی در آنفیلد

پنج گزینه زیدان برای خط دفاعی در آنفیلد
مصدومیت لوکاس وازکز باعث می شود که زیدان مجبور شود که تغییراتی جدید در خط دفاعی مقابل لیورپول در آنفیلد ایجاد کند. در حقیقت به جز مندی در این فصل همه مدافعان فیکس رئال مادرید مصدومیت هایی طولانی و متفاوت داشته اند.در حقیقت اگر مندی در آنفیلد 90 دقیقه بازی کند می تواند به رکورد دار دقایق در این فصل در رئال تبدیل شود.

راموس و کارواخال به علت مصدومیت و واران به علت ابتلا به کرونا به لیورپول سفر نکرده اند. لوکاس وازکز نیز در ال کلاسیکو مصدوم شد و با ادامه فصل وداع کرد و حالا باید زیدان به فکر راهکاری در خط دفاعی باشد.

طبیعتا میلیتائو، ناچو و مندی که بازماندگان خط دفاعی هستند فیکس شوند. اودریوزولا دفاع راست تخصصی تیم است اما عملکرد ضعیفی در ال کلاسیکو داشت و ناآماده به نظر می رسد. گزینه دیگر این است که مندی به راست برود و مارسلو در پست دفاع چپ فیکس شود. بازیکن فرانسوی در این فصل سه بار در پست دفاع راست بازی کرده که اولین بار در شکست مقابل شاختار بود که این اتفاق مقابل هوئسکا در دو بازی رفت و برگشت تکرار شد. گزینه سوم این است که رئال با پنج مدافع بازی کند و بدین ترتیب میلیتائو، ناچو و مندی مدافعان میانی باشند، مارسلو و اودریوزولا پیستون ها باشند. گزینه چهارم این است که کاسمیرو در پست دفاع میانی در خط دفاعی سه نفره در کنار مندی و میلیتائو قرار بگیرد و بدین ترتیب ناچو به پست دفاع راست برود. البته این گزینه خط هافبک تیم را تضعیف خواهد کرد. پنجمین گزینه این است که فدریک ووالورده دفاع راست شود که البته بازیکن اروگوئه ای هم مصدوم است و مشخص نیست که آیا می تواند به بازی برسد یا نه.

برچسب‌ها: رئال مادرید لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

72 قهرمانmr901400/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi