خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,931

مگوایر برای انگلیس مهمتر از کین است

مگوایر برای انگلیس مهمتر از کین است
گری نویل معتقد است که در رقابت های یورو 2020 که در تابستان برگزار خواهد شد، از دست دادن هری مگوایر برای تیم ملی انگلیس ضرر بیشتری دارد تا از دست دادن هری کین.

در بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 که در روزهای گذشته برگزار شد، گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، این شانس را داشت تا برای آخرین بار بازیکنان مد نظر خود برای مسابقات یورو را محک بزند.
نویل نیز نظرات خود درباره تیم ملی انگلیس را مطرح کرد و گفت که تیم ملی انگلیس بدون هری مگوایر، مدافع و کاپیتان منچستریونایتد، نمی تواند در یورو به موفقیت برسد. نویل تایید کرد که هری کین، ستاره تاتنهام، بهترین بازیکن حاضر در تیم ملی انگلیس است اما معتقد بود که مهمترین بازیکن این تیم نیست.

نویل گفت: "من همیشه از دست دادن بازیکنان را تصور می کنم. فکر کن هری مگوایر را از دست بدهی. این مشکل بزرگی برای گرت ساوت گیت ایجاد خواهد کرد. فکر می کنم این بزرگترین مشکل او خواهد شد.

اگر به جای او مثلا جان استونز را به عنوان یک مدافع وسط دیگر داشته باشیم... فکر کن استونز و تایرون مینگز، استونز و کانر کودی، استونز و اریک دایر. من که حس خوبی نمی گیرم."

گری نویل در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند از دست دادن هری مگوایر ضرر بزرگتری برای انگلیس است تا از دست دادن هری کین، گفت :"بله همینطور است. برای این تیم بله. هری کین بهترین بازیکن این تیم است اما اگر ساوت گیت می خواهد که دفاع چهار نفره داشته باشد و 3-3-4 بازی کند، آنوقت تنها شانس او آماده نگه داشتن هری مگوایر است.

ما کانر کودی را در دفاع چهار نفره دیده ایم. مینگز را هم دیده ایم، من او را دوست دارم اما فکر نمی کنم او بتواند در دفاع چهار نفره در آن سطحی که ما صحبتش را می کنیم و برای قهرمانی در این تورنمنت، ظاهر شود."

هری کین پیشتر با مشکل مصدومیت در مچ پای خود رو به رو شده بود و همچنین در ابتدای فصل نیز مصدومیتی جزئی داشت. نویل معتقد است در صورتی که تیم ملی انگلیس به دلیل مصدومیت هری کین را از دست بدهد، گزینه هایی برای جایگزینی او خواهد داشت.

نویل افزود: "فکر نمی کنم اگر هری کین مصدوم شود با مشکلی مواجه شویم. می توان از مارکوس راشفورد، دومینیک کالورت لوین، رحیم استرلینگ به عنوان یک مهاجم کاذب، و فیل فودن استفاده کرد. انگلیس گزینه هایی دارد که می تواند استفاده کند و باز هم پیروز شود.

اما اگر هری مگوایر مصدوم شود، فکر می کنم توانایی بازی با دفاع چهار نفره از دست می رود."

برچسب‌ها: تیم ملی انگلیس گری نویل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

127 شیـاطیـن سرخ1400/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi