خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

یورو ۲۰۲۰؛ کاهش چشمگیر ظرفیت ومبلی در گروهی

یورو ۲۰۲۰؛ کاهش چشمگیر ظرفیت ومبلی در گروهی
تهران- ایرنا- براساس اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس سه دیدار مرحله گروهی تیم ملی این کشور در یورو ۲۰۲۰ با حضور ۲۲ هزار و ۵۰۰ هوادار در ومبلی برگزار شده و این نهاد امیدوار است تا در دیدارهای نیمه نهایی و فینال جمعیت بیشتری در این ورزشگاه حاضر شوند.

به گزارش ایرنا، دیدارهای مرحله گروهی تیم ملی انگلیس با ۲۵ درصد ظرفیت ورزشگاه برگزار می‌شود اما اتحادیه فوتبال انگلیس نسبت به افزایش ظرفیت ورزشگاه تا ۵۰ درصد در دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال و صدور مجوز حضور ۴۵ هزار هوادار در این سه دیدار ابراز امیدوار کرده است.

دستورالعمل‌های بهداشتی دولت انگلستان تنها حضور هواداران تا سقف ۱۰ هزار نفر را در فاصله ۱۷ مه و ۲۱ ژوئن مجاز می‌داند اما دیدارهای این تورنمنت در قامت دیدارهای آزمایشی برای حضور بیشتر هواداران ظاهر شده‌اند.

اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) خواستار فراهم شدن شرایط حضور درصدی از هواداران در ورزشگاه‌های شهرهای میزبان تورنمنت به تعویق افتاده یورو ۲۰۲۰ شده است و در صورتی که شهرهای میزبان از برآورده ساختن این شرط ناکام بمانند، خطر از دست دادن امتیاز میزبانی آنان را تهدید خواهد کرد.

ورزشگاه آویوا دوبلین و ورزشگاه سن مامس در بیلبائو اسپانیا به دلیل ناتوانی از برآورده کردن این شرط، در یک قدمی از دست دادن میزبانی هستند.

برچسب‌ها: یورو2020 تیم ملی انگلستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

118 شیـاطیـن سرخ1400/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi