خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

شرایط استاندارد نباشد در ساوه بازی نمی‌کنیم

شرایط استاندارد نباشد در ساوه بازی نمی‌کنیم
پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دلخوشی مردم اصفهان بعد از زاینده‌رود این تیم است و امیدواریم در پایان فصل هدیه خوب و شیرینی به آن‌ها بدهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رضا فتاحی در خصوص شرایط حال حاضر تیم سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. بازیکنان با برنامه‌های کادر فنی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و می‌توانم بگویم واقعا جو خیلی خوبی در تیم حاکم شده است. مدیران باشگاه، مسئولان کارخانه و همچنین استانی در این شرایط اقتصادی حمایت خیلی خوبی از تیم دارند و به همین خاطر باید از آن‌ها تشکر ویژه داشته باشم. ان‌شاالله روند خوب تیم تا پایان فصل حفظ شود و بتوانیم بعد از چند سال که نتایجی در شان سپاهان نگرفتیم با این شرایط کرونایی به قهرمانی برسیم. دلخوشی مردم اصفهان بعد از زاینده‌رود این تیم است و امیدواریم همانطور که استاندار اصفهان هم از ما خواست بتوانیم در پایان فصل هدیه خوب و شیرینی به هواداران و مردم اصفهان بدهیم.

مدیر تیم سپاهان در مورد بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی است. کادرفنی جدیدی به این تیم اضافه شده، محمود فکری از مربیان خوب، با سابقه و فهیم فوتبال ما است. ان‌شاالله بازیکنان ما با ارائه یک بازی خیلی خوب سه امتیاز این بازی را کسب کنند و جایگاه‌مان در صدر جدول محکم‌تر ‌شود.

فتاحی در مورد اینکه سپاهان در بازی جام حذفی مهمان خوشه‌طلایی خواهد بود و آیا کیفیت زمین شهر ساوه مطلوب برگزاری این مسابقه است، گفت: کیفیت زمین باید طبق استانداردهای AFC باشد. ما چند بازیکن ملی‌پوش داریم که آن‌ها باید برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی آماده باشند. اگر مصدوم شوند علاوه بر سپاهان تیم ملی هم ضرر می‌کند.

وی افزود: با توجه به برگزاری بازی‌ها در ماه رمضان ورزشگاه باید حداقل 1200 لوکس نور داشته باشد، رختکن‌ها استاندارد باشند. شرایط کرونایی وجود دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت دقیق انجام شوند. همچنین شهر باید هتل 5 ستاره داشته باشد. اگر این امکانات و شرایط فراهم باشد مشکلی برای بازی در ساوه نداریم و آنها هم حق‌شان است در خانه خودشان میزبانی کنند اما اگر شرایط مهیا نباشد باشگاه سپاهان به هیچ عنوان زیر بار بازی در ساوه نمی‌رود.

مدیر تیم سپاهان اصفهان در مورد تفاهم نامه همکاری با زنیت روسیه و اینکه آیا تاریخی برای بازی دوستانه مقابل این تیم مشخص شده، عنوان کرد: خیر، هنوز تاریخی مشخص نشده، زنیت از باشگاه‌های بزرگ کشور روسیه است و قرارداد خواهرخواندگی بین دو باشگاه بسته شد. ان‌شاالله در آینده بتوانیم با استفاده از این قرارداد، همکاری دوجانبه خوبی داشته باشیم و همچنین بازی‌های دوستانه‌ای را چه در ایران و چه در روسیه برگزار کنیم.

وی در خصوص مسائل داوری مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: سیاست محرم نویدکیا از ابتدای فصل این بوده که در مورد داوری صحبتی نکنیم و همانطور که می‌دانید صحبتی هم در این مورد نمی‌کنیم. آن‌ها قشر زحمتکشی هستند و با کمترین هزینه کار می‌کنند. اشتباهاتی در مسابقات وجود دارد که معتقدیم صددرصد سهوی هستند و داوران هم دوست دارند بهترین تصمیمات را بگیرند. فقط خواهشمان این است حق را به اجرا بگذارند.

فتاحی در خصوص برنامه‌ مسابقات لیگ برتر گفت: ما تابع برنامه مسابقاتی سازمان لیگ هستیم. مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را پیش رو داریم. تعدادی از تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. برای همه نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم همه از گروه‌هایشان صعود کنند. ضمن اینکه باید صعود تیم فولاد ایران به مرحله گروهی را، هم به این مجموعه و هم به مردم خوب خوزستان تبریک بگویم.

برچسب‌ها: فتاحی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

51 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1400/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi