خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

شهر خودرو یا پدیده؟ مسئله این است ! یا شاید پدیده خودرو!

شهر خودرو یا پدیده؟ مسئله این است ! یا شاید پدیده خودرو!
نماینده فوتبال خراسان رضوی امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان پرسپولیس تهران است و تا پایان دقیقه 60 شاگردان مهدی رحمتی توانسته‌اند با پیروزی یک گله بازی را پیش ببرند؛ اتفاق چالشی در دیدار امروز نام تیمی بود که در آن بازیکنان تحت مهدی رحمتی به میدان می‌رفتند، چرا که در شبکه سوم سیما نام «شهر خودرو» نقش بسته و در شبکه استانی خراسان رضوی نام «پدیده» در بالای تصویر آمده است.
در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد هم بارها نام تیم مشهدی تغییر کرد و روی اسکوربورد از پدیده به شهر خودرو و مجددا از شهر خودرو به پدیده تغییراتی داشت؛ جالب آن‌که در حال حاضر و در شرایطی که نیمه دوم بازی در جریان است، نام تیم پدیده روی اسکوربورد ورزشگاه ثبت شده و از لوگوی شهر خودرو استفاده شده است!
مسئله مالکیتی نماینده خراسان رضوی در ماه‌های گذشته محل مناقشه بوده و هنوز به صورت رسمی تعیین تکلیف در این زمینه انجام نشده است و در برگه لیست اعضای دو تیم هم نام «شهر خودرو» نقش بسته است؛ نکته دیگر هم این‌که شاگردان مهدی رحمتی برای اولین‌بار در این فصل با پیراهن منقش به لوگوی پدیده وارد میدان شدند تا مسئله پیچیده نام فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر همچنان مطرح و محل مناقشه و سوال برای اهالی فوتبال باشد.
و در ورزش 3 نیز بخشی به نام پدیده خودرو ایجاد شده است!!!

برچسب‌ها: پدیده پدیده خودرو شهرخودرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

225 Sporties_fa@1400/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi