خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مدیر عامل جدید پدیده

مدیر عامل جدید پدیده
اخبار حاکی از این است که از این پس «هادی برگی‌زر» از مربیان با سابقه و موفق فوتبال خراسان بعد از مدتی دوری از فوتبال به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده آغاز به کار کرد.

برگی‌زر پیش از این به عنوان سرمربی در تیم‌هایی چون ابومسلم، شیرین فراز کرمانشاه، پیام و فولاد یزد حضور داشته و کارنامه موفقی از خود به جای گذاشته است. او پیش از این نیز به عنوان یکی از مدیران تربیت‌بدنی شهرداری مشهد فعالیت داشت که حالا با حکم «محسن شوشتری» به عنوان مدیرعامل باشگاه پدیده جایگزین «جواد وطنخواه» شده است.

در حکم وی چهار سیاست عمده برای برگی‌زر اعلام شده شده که ایجاد منابع درآمدی پایدار، ایجاد ساختار حرفه‌ای باشگاه، برنامه‌ریزی در جهت کسب رتبه‌های شایسته در جدول لیگ فوتبال کشور و برنامه‌ریزی در جهت کشف و پرورش استعدادهای جوان از جمله آن‌هاست

برچسب‌ها: پدیده مشهد مدیرعامل جدید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

39 نیوکاتالان سیتی1400/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi