خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

بهترین خط حمله آسیا در راه قطر

بهترین خط حمله آسیا در راه قطر
سرمربی تیم ملی ایران برای بازی های حساس پیش رو یک دردسر بزرگ در پیش دارد؛ انتخاب مهاجم برای ترکیب اصلی تیمش از میان کلی مهاجم آماده و سرحال.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران این روزها در حال برگزاری تمرینات آماده سازی خود برای دیدارهای باقی مانده از انتخابی جام جهانی 2020 قطر است. تیم ملی کار دشواری برای صعود از گروه خود دارد اما به واسطه ستاره هایی که دارد امیدوار است که بتواند این مسیر را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارد. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران برای دعوت از بازیکنان ایرانی به اردوی فعلی، کار آسانی نداشت چرا که در برخی از پست ها تعداد بازیکنان آماده به حدی بود که گزینش تعداد محدودی از میان آنها کاری بسیار سخت بود. سخت ترین بخش از این ماموریت اسکوچیچ بی شک در خط حمله بود؛ جایی که فوتبال ایران به ویژه در لیگ های خارجی چهره های شاخصی دارد.

از میان مهاجمان آماده حال حاضر ایرانی، اسکوچیچ از سردار آزمون، مهدی طارمی، الهیار صیادمنش، کریم انصاری فرد و مهدی قایدی (سجاد شهباززاده جایگزین او شد.) برای حضور در اردو دعوت به عمل آورد. این 5 مهاجم در حالی خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی در بازی های حساس پیش رو آماده می کنند، اسکوچیچ کار سختی برای انتخاب بازیکنان فیکس از میان آنها خواهد داشت.

مهدی طارمی؛ در بهترین کیفیت ممکن

مهدی طارمی که این روزها در تیم پورتو روزهای بسیار درخشانی را پشت سر می گذارد و همواره جزو بهترین های لیگ پرتغال در ماه های اخیر بوده یکی از این مهاجمان است که از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برخوردار است. این مهاجم 28 ساله تا کنون در 46 بازی ملی به میدان رفته و موفق به زدن 21 گل شده است. او یکی از مهره های شاخص تیم ملی در راه صعود به جام جهانی 2018 بود و در هر سه بازی این تورنمنت نیز به میدان رفت اما علیرغم تلاش بسیار موفق به گلزنی در روسیه نشد. طارمی بعد از درخشش در پرسپولیس به الغرافه پیوست و از این تیم راهی ریو آوه شد. او در فصل جاری پیراهن پورتو را به تن کرد و با وجود اینکه در هفته های آغازین فصل جایی در ترکیب پورتو نداشت، رفته رفته خود را اثبات کرده و به بازیکن ثابت تیم باشگاهی اش تبدیل شد. طارمی در صورت حضور در ترکیب تیم ملی در بازی های پیش رو، می تواند یکی از امیدهای اصلی فوتبالدوستان ایرانی برای گلزنی باشد.

سردار آزمون؛ جوانِ باتجربه

سردار آزمون دیگر مهاجمی است که شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد. سردار در تیم زنیت روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد و در حال حاضر در صدر جدول گلزنان روسیه قرار دارد. او در صورتی که کاپیتان تیمش کمی از خود گذشتی نشان می داد و پنالتی های چند هفته اخیر را به او می سپارد، می توانست با اقتدار بیشتری به صدر جدول گلزنان لیگ روسیه تکیه بزند. سردار یکی از بزرگترین جا مانده های تیم ملی در جام جهانی 2014 بود اما در جام جهانی 2018 تبدیل به یکی از ارکان اصلی تیم شد و تیم ملی با گل های حساس او راهی روسیه شد. او طی سال های اخیر درخشش قابل توجهی در بازی های بین المللی داشته و با وجود داشتن 26 سال سن، از تجربه بسیار بالایی برای همراهی تیم ملی در بازی های حساس پیش رو برخودار است. زوج سردار و طارمی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 بخش قابل توجهی از گل های تیم کی روش را به ثمر رسانده بودند و فوتبال دوستان ایرانی امیدوار به تکرار این درخشش ها در سه بازی مهم تیم ملی هستند. او در 51 بازی 33 گل برای تیم ملی زده و با توجه به سن و سالی که دارد امیدوار است که بتواند رکورد گلزنی قابل توجهی را در تیم ملی به جای بگذارد.

کریم انصاری فرد؛ در دومین دهه ملی

کریم انصاری فرد، باتجربه ترین مهاجم تیم ملی در مقطع فعلی است. او بیش از یک دهه است که جزو بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران محسوب می شود و در مدت 12 سال 82 بازی ملی انجام داده و 26 گل نیز به ثمر رسانده است. کریم انصاری فرد در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در آ اک آتن داشته است. او که در روزهای پایانی سال 1399 مقابل آپولون دبل کرد، در میان گلزنان برتر لیگ یونان حضور دارد. کریم در جام جهانی 2018 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه پرتغال را باز کرده و یکی از مهمترین گل های دوران بازی خود را به ثمر برساند. اگر این مهاجم 30 چهار بازی ملی دیگر انجام دهد، در بین ۱۰ بازیکن باسابقه فوتبال ملی ایران قرار خواهد گرفت و همچنین با ثبت ۱۲ گل دیگر، نام خود را در میان پنج گلزن برتر تیم ملی جای می‌دهد. البته با توجه به ترافیک موجود در خط حمله، کریم کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد اما می تواند گزینه مناسبی برای اسکوچیچ در دقایق سرنوشت سازی باشد که تیم نیاز به تغییراتی تعیین کننده دارد.

سجاد شهباززاده؛ محصول لیگ

سجاد شهباززاده در لیگ بیستم جهشی قابل توجه داشت و توانست روزهایی را برای خود و سپاهان رقم بزند که کمتر کسی پیش بینی آن را می کرد. او در فصل ۹۸–۱۳۹۷ به سپاهان پیوست. این مهاجم 31 ساله که تا کنون تجربه بازی ملی نداشته به قدری در لیگ بیستم درخشید که دراگان اسکوچیچ را مجاب کرد تا به اردوی 1400 تیم ملی دعوتش کند. او تا پایان هفته هجدهم 16 گل برای سپاهان به ثمر رسانده و با حفظ همین روند گلزنی می تواند رکورد گلزنی رضا نوروزی (24 گل) را شکسته و به آقای گل ادوار لیگ برتر تبدیل شود. شهباززاده کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد اما همین که توانسته در این سن و سال موفق به حضور در تیم ملی شود، می تواند نشانه خوبی باشد بر این موضوع که می توان امیدوار به درخشش اش در لحظات حساسی باشیم که احتمالا برای تیم ملی به میدان می رود.

برچسب‌ها: ایران تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

99 سهندابزار مراغه1400/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi