خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

دعوت روبرتو مانچینی از 38 بازیکن به اردوی تیم ملی ایتالیا

دعوت روبرتو مانچینی از 38 بازیکن به اردوی تیم ملی ایتالیا
روبرتو مانچینی سرمربی باسابقه تیم ملی ایتالیا از 38 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی آتزوری این بازیکنان را برای دیدارهای مقدماتی صعود به جام جهانی 2022 را دعوت کرده است. اولین دیدار لاجوردی پوشان در روز 25 ماه می با ایرلند شمالی است. آن‌ها سپس به مصاف بلغارستان خواهند کرد و بعد مهمان لیتوانی خواهند بود.

لیست بازیکنان دعوت شده به شرح زیر می‌باشد؛

دروازه‌بانان: آلسیو کرانیو، جیانلوئیجی دوناروما، الکس مرت و سالواتوره سیریگو

مدافعین: فرانچسکو آچربی، آلساندرو باستونی، کریستیانو بیراقی، لئوناردو بونوچی، جورجو کیه‎‌لینی، جیووانی د لورنزو، امرسون پالمیری، جیان‌مارکو فراری، آلساندرو فلورنزی، مانوئل لاتزاری، جیانلوکا مانچینی، لئوناردو اسپینازولا و رافائل تولوی

هافبک‌ها: نیکولو بارلا، کاستروویلی، برایان کریستانته، مانوئل لوکاتلی، رولاندو ماندراگوارا، لورنزو پیگرینی، متئو پسینا، متئو ریکی، استفانو سنسی، روبرتو سوریانو و مارکو وراتی

مهاجمین: آندره‌آ بلوتی، دومنیکو براردی، فدریکو برنادسکی، فراچسکو کاپوتو، فدریکو کیه‌زا، استفان الشعراوی، وینچنزو گریفو، چیرو ایموبیله، لورنزو اینسینیه و مویز کین

ایتالیا پیش از این در لیگ ملت‌ها نیز حضور داشتند و موفق شدند در لیگ A و گروه 1 بالاتر از هلند با 12 امتیاز صدرنشین گروه شوند. آن‌ها در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت نیز در روز 6 اکتبر به مصاف اسپانیا خواهند رفت.

ایتالیا با سرمربی‌گری ونتورا از حضور در جام جهانی 2018 روسیه بازماند و حالا می‌خواهد با صعود آسان به جام جهانی 2022، خاطرات تلخ گذشته را از بین ببرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

62 Esteghlal Fc‌1399/12/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi