خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

گل ‌محمدی:حیف شد که قهرمان آسیا نشدیم

گل ‌محمدی:حیف شد که قهرمان آسیا نشدیم
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که مهمان علی ضیا در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک شده بود، در ابتدا در این باره که بعد از رفتن برانکو همه فکر می کردند تیم آسیب می بیند و مربی ایرانی نمی تواند موفق شود اما او خلاف این را ثابت کرد، گفت: راه خیلی سختی در پیش داشتیم اما تیمی بودیم که جنگیدن و مبارزه را بلد بودند و بازیکنانی در این تیم تربیت شده بودند که با جان و دل بازی می کردند.

وی افزود: بچه ها با همه سختی ها و مشکلات جنگیدند، ادامه دادند، هیچوقت ناامید نشدند و ما همچنان کار و تلاش کردیم. همه یک هدف داشتیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما این روزها با حمایت هواداران راحت شد. امید داشتیم در آسیا قهرمان شویم اما محرومیت ها دستمان را خالی کرد. بچه ها با تمام وجود کار کردند و گرچه قهرمانی را به دست نیاوردیم اما چیزی که مشخص بود و می تواند الگوی خوبی برای همه بازیکنان باشد تلاش و غیرت بود. بچه ها هیچوقت کم نگذاشتند و با تمام وجود کار کردند. تمام ارکان باشگاه با حمایت هواداران روزهای خوبی رقم زدند اما در فینال نتوانستیم قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره گفته های شجاع خلیل زاده مبنی بر اینکه او را از پرسپولیس بیرون کردند، اظهار کرد: او خیلی دوست داشت بماند و برای این کار تلاش کرد اما متاسفانه برخورد خوبی با او نشد. این بازیکن را از ما دور کردند. او می توانست بماند و راه برای ماندنش می توانست هموار تر باشد اما رفتار حرفه ای که باید با یک بازیکن انجام شود با او نشد و او در نهایت جدا شد.

وی ادامه داد: شکل جدا شدن اینگونه بود که نزدیک فینال بود و اگر نزدیک نبود اینقدر سر و صدا نمی کرد اما فینال برای همه خیلی مهم بود. اما این جدایی زمانی اتفاق افتاد که غیرقابل هضم و برای ما و هواداران سخت بود. هرجایی هست برای او آرزوی موفقیت می کنم او چند سالی که بود خیلی تلاش کرد و از بهترین بازیکنان تیم و جام بود. با مدیریت بهتر می شد اتفاقات بهتری رقم زد اما این اتفاق نیفتاد. او الان یک سال و نیم قرارداد دارد و راهی برای بازگشتش نیست.

گل محمدی درباره انتقادی که به جوان گرا نبودن او می شود، اظهار کرد: این بحث را قبول ندارم و هر باشگاهی بودم جوان های زیادی به فوتبال معرفی کردم. نصف بچه های تیم ملی وقتی جوان بودند شاگردهای من بودند. ما سعی می کنیم هم از جوانان و هم بازیکنان باتجربه استفاده کنیم. انتظارات بالا است و همه دنبال جام هستیم و شرایط برای اینکه بازیکنی را از پایه ها بالا بیاوری سخت است. کیفیت بازیکن هم مهم است.
سرمربی پرسپولیس درباره رابطه اش با مهدوی کیا توضیح داد: رابطه ام با مهدی مهدوی کیا خوب است. دورانی بود که هم مهدی و هم ما دوست داشتیم به پرسپولیس کمک کنیم و تصمیمات برای موفقیت این تیم بود. برخی خوششان آمد و برخی هم نه. شب عید بود و وضعیت احساسی شد و شکلی که مهدی از ما جدا شد شکل عاطفی به خودش گرفت. او دوست من، هم باشگاهی ام و هم اتاقی ام در تیم ملی بود و برای او آرزوی موفقیت دارم هرجایی که هست.

وی در این باره که اگر بخواهید کاری را از کارنامه تان حذف کنید، چه می کنید، گفت: آن چیپ را نمی زنم! درباره ماجرای جدایی مهدی هم مدیریت بهتری می کردم.

گل محمدی یادآور شد: از همه تشکر ویژه دارم. از هیئت مدیره پرسپولیس تشکر می کنم از موقعی که آمدند جو و آرامش خوبی راه افتاد و تنش و مشکلات و حواشی کم و ناپدید شد. از هواداران تشکر می کنم که سال سختی را پشت سر گذاشتند و خیلی حمایت کردند، اگر حمایت هایشان نبود تیم موفق نمی شد، از بازیکنان با غیرتمان تشکر می کنم که با انتظارات هواداران و مربی ها و تمرینات سخت، همه مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس اذعان کرد: از نظر فوتبالی سال خوبی برای پرسپولیس بود و قهرمان شدیم اما از نظر اتفاقاتی که افتاد و عزیزانی که در این سال از دست دادیم، سال خوبی برایمان نبود. از همه کسانی که زحمت می کشند و کادر درمانی و پزشکی که یک سال دارند زحمت می کشند تشکر می کنم. خیلی هایشان را از دست دادیم و شهید شدند، به خانواده شان تسلیت می گویم، هنرمندان خوبی چون محمدعلی کشاورز، چنگیز جلیلوند، سیروس گرجستانی، محمدرضا شجریان را از دست دادیم و دو عزیزی که اخیرا از دست دادیم داغ بزرگی به دل ما گذاشتند و امیدوارم خدا به خانواده شان و ننه علی صبر بدهد. هواداران خوبی مثل بهروز خورشیدیان، دارایی، جعفری را به خاطر فینال از دست دادیم که به خانواده هایشان تسلیت می گوییم.

وی در پایان گفت: سال سختی همراه با کرونا و مشکلات اقتصادی بود و امیدوارم مسئولین تلاش بیشتری برای حل مشکلات داشته باشند و سال 1400 را با خیر و خوشی آغاز و تمام کنیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 2

71 هلنـد1399/12/29

Red Voice: فدای سرتون شماا که زحمت کشیدی اونی که باید خجالت بکشه کس دیگه ایه

29 اسفند (14:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi