خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,459

بهزادی: آقای ابراهیم‌زاده بازهم متشکرم

بهزادی: آقای ابراهیم‌زاده بازهم متشکرم
ذوب آهن با سرمربی جدید موفق شد شهر خودرو را در اولین بازی جام حذفی شکست دهد.

یوسف بهزادی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: جام حذفی تک بازی است و من خودم زمانی در شهر خود بازی می کردم و تیم ذوب آهن را حذف کردیم ولی قبل از بازی آقای حسینی صحبت های روحی و روانی زیادی با ما انجام داد و گفت که برای ذوب آهن اصلا خوب نیست که شهر خودرو در خانه حذفش کند . گرچه شهر خودرو بسیار قابل احترام است ولی از آنجایی که ما در خانه بازی داشتیم و ذوب‌آهن سابقه قهرمان های زیادی دارد باید در زمین خودمان شهر خودرو را شکست می دادیم و خدا را شکر همین اتفاق افتاد. ما در لیگ نتایج مطلوبی نگرفته بودیم و باید در جام حذفی استارت خوبی می‌زدیم، همه بچه ها تلاش کردند و پیروزی اتفاق افتاد.

این بازیکن در مورد صحنه ای که مسعود ابراهیم زاده توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید گفت: مسعود توپ را درآورد و من سر تمرین گفتم که لطف خدا بوده و مسعود وسیله بوده اما خارج از همه اینها رفتم و از او تشکر کردم. در آن صحنه من خروج اشتباه داشتم و زود خروج کردم ولی بچه ها جور یکدیگر را می کشند. اگر آن گل را میخوردیم کار خیلی سخت می شد و ناخودآگاه تیم تحت فشار قرار می گرفت. الان که این اتفاق افتاد رو به جلو حرکت می‌کنیم و هم در جام حذفی و هم در لیگ تنها موفقیت را می خواهیم.

دروازه‌بان سبز پوشان اصفهان در مورد گل به خودی وحید محمدزاده عنوان کرد: وحید تقصیر نداشت توپ به سر حسین مهربان سایید و بعد به وحید خورد و وارد دروازه شد و از این مسائل پیش می آید.
بهزادی در پایان در مورد دیدار با پیکان در لیگ افزود: وقتی تیم‌های انتهای جدولی با همدیگر بازی می‌کنند آن بازی حکم فینال را دارد. باید ببریم تا بتوانیم جایگاه خودمان را تثبیت کنیم.همه بازی‌ها سخت است و ما در تهران بازی سختی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که دست پر برگردیم.

برچسب‌ها: ذوب آهن بهزادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

89 آرسنال لوشان1399/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi