خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,459

حسینی: باید متحد شویم و همدل بمانیم

حسینی: باید متحد شویم و همدل بمانیم
مجبتی حسینی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل شهرخودروی مشهد گفت: با توجه به شرایطی که در جام حذفی حاکم است، تمرکز خوبی روی گل نخوردن داشتیم. می دانستیم در این بازی ها باید بازی بدون ریسک انجام بدهیم.

* بچه ها توانستند از پس بازی بر بیایند

در ابتدا به گل رسیدیم. با توجه به فشار حریف، منظم دفاع کردیم و بچه توانستند از پس این تیم بر بیایند که باید از آنها تشکر کنم. این برد را بعد از چند سال که ذوب‌آهن نتوانسته بود شهرخوردرو را ببرد، به هواداران تبریک می‌گویم. باید بدانیم بهترین تاکتیک و استراتژی، همدلی است. مسائل فنی، یک طرف قضیه است. همدل بودن خیلی مهم است. به بچه ها هم می گویم اگر همدل باشید برنده می‌شوید.
* سبک تمرینات را عوض کردیم

سعی کردیم نظم و انضباطی به تیم بدهیم. فرم تمرینات عوض شده و سعی کردیم استراتژی جدید به بچه ها القا کنیم. امیدوارم ادامه دار باشد. وضعیت خوبی در جدول نداریم و با یک برد نباید مغرور شویم. باید از این به بعد روی لیگ تمرکز کنیم چون کار سختی داریم.

* باید کار کنیم و واحد باشیم

برنامه ما این است که به شدت کار کنیم. توکلمان به خداست و بعد از آن باید یک تیم متحد باشیم و با تمرینات خوب کیفیت تیم را بالاتر ببریم. جا دارد از همگی تشکر کنم. از بازیکنان که با جان و دل واقعا تلاش می کنند و همینطور حمایت هواداران که در فضای مجازی به بچه ها و تیم انرژی می‌دهند. امیدواریم با کار خوب و اتحاد تیمی بهتر این کار سخت را به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها: مجتبی حسین ذوب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

65 آرسنال لوشان1399/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi