خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک!

بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک!
هلند با ارائه یک نمایش ضعیف شکست سنگینی را مقابل ترکیه متحمل شد.
بعد از چند سال ناکامی هلندی‌ها در بحث ملی، این رونالد کومان بود که ریسک بزرگی کرد و هدایت این تیم از هم گسیخته را برعهده گرفت.

در ابتدا کمتر کسی تصور می کرد که کومان بتواند هلند را به روزهای خوش گذشته بازگرداند اما این سرمربی با تجربه با اتکا به نسل جدید این کشور تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کرد.

عملکرد تیم تحت هدایت رونالد کومان به قدری خوب بود که هلند علاوه بر کسب جواز حضور در رقابت های یورو به راحت ترین شکل ممکن، در قامت یک مدعی ظاهر شد. بدین معنا که از این تیم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یورو نیز نام برده می‌شد.

اوضاع برای هلندی ها خوب پیش می رفت تا اینکه بارسلونا تصمیم گرفت همکاری خود را با رونالد کومان آغاز کند.
این سرمربی هلندی که در یک دوراهی سخت قرار گرفته بود نهایتاً تصمیم گرفت که هدایت باشگاه محبوب خود را برعهده بگیرد و در تابستان اخیر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد.

بعد از جدایی کومان از تیم ملی هلند، فدراسیون فوتبال این کشور فرانک دی بوئر را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد. با این حال به نظر می‌رسد که خیلی زود تفاوت میان دی بوئر و رونالد کومان مشخص شده است.

هلند امشب در اولین بازی خود در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر رو در روی ترکیه قرار گرفت و با نتیجه تحقیر آمیز 4-2 از حریف خود شکست خورد؛ جایی که آنها هیچ نشانی از تیم قدرتمند زمان رونالد کومان از خود نشان ندادند و به نظر می رسد که در صورت ادامه این روند لاله‌های نارنجی کار دشواری برای صعود به جام جهانی پیش رو خواهند داشت.

برچسب‌ها: هلند ترکیه بارسلونا رونالد کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

109 هلنـد1400/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi