خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

رونمایی از طرح جذاب پیراهن تیم ملی آرژانتین

رونمایی از طرح جذاب پیراهن تیم ملی آرژانتین
چند روز پیش مشخص شد که مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی در ماه مارس به دلیل عدم موافقت باشگاه های اروپایی با سفر بازیکنان لغو شده است. بازیکنان شاغل در اروپا و دیگر قاره ها در صورت سفر به این قاره باید هنگام بازگشت حداقل 10 روز در شرایط قرطینه قرار می گرفتند و اینگونه شرایط حضور در ترکیب تیم باشگاهی خود را نداشتند.
به عنوان مثال تیم ملی آرژانتین روز 26 مارس میزبان اروگوئه بود و در روز 30 مارس به مصاف برزیل می رفت، اما این دیدارها موقتا لغو شد. باشگاه های اروپایی حاضر در لیگ برتر، بوندسلیگا و لالیگا از صدور مجوز حضور بازیکنان خود در آمریکای جنوبی خودداری کردند.
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرده که زمان جدید مسابقات به زودی اعلام خواهد شد. با این وجود تامین کننده تجهیزات ورزشی تیم ملی آرژانتین از طرح جذاب پیراهن این کشور رونمایی کرده است؛ جایی که آنها دست به نوآوری جالب زده و طرحی زیبا را برای پیراهن آلبی‌سلسته در نظر گرفته اند.

برچسب‌ها: آرژانتین لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 คrງēຖtiຖค1400/01/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi