خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

دیوید مویز: یک چالش سیتی ، فرم خوب و ادامه کار

دیوید مویز: یک چالش سیتی ، فرم خوب و ادامه کار
دیوید مویس و تیم وستهام یونایتد از چالش هایی که اکنون در مسیر آنها قرار دارد لذت می برند.

چکش ها با هفت برد از 9 قهرمانی لیگ برتر در سال 2021 پشت سر خود ، امروز شنبه با فرم خوب به منچسترسیتی می روند.

در واقع ، در حال حاضر تنها تیم برتر در فرم برتر ، تیم هایی هستند که این شنبه در راه وستهام ایستاده اند.

پپ گواردیولا در نیمه هفته شهروندان را به پیروزی 2-0 برابر بروسیا مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان یوفا هدایت کرد ، نوزدهمین پیروزی پیاپی آنها در همه مسابقات.

بنابراین ، مویز به خوبی از میزان وظیفه ای که در ورزشگاه اتحاد پیش روی تیمش قرار دارد ، آگاه است ، اما آنها همچنان به دنبال گسترش روند خوب خود به آنجا خواهند رفت.

این یک چالش سخت در منچسترسیتی خواهد بود
من فکر می کنم اگر شما در مورد به چالش کشیدن منچسترسیتی صحبت می کنید ، در مورد به چالش کشیدن بدون شک تیم برتر جهان یا شماره 2 ، شماره 3 ، جایی در آن موقعیت صحبت می کنید. این یک درخواست بزرگ برای هر تیم است و این یک درخواست بزرگ برای وستهام است ، اما ما سعی کرده ایم چالش هایی را که امسال پیش روی ما قرار گرفته است بر عهده بگیریم. در بعضی موارد ما عملکرد خوبی داشته ایم ، در موارد دیگر نه چندان خوب ، بنابراین سعی خواهیم کرد منچسترسیتی را به خدمت بگیریم و به نوعی سعی کنیم آنها را با مشکل روبرو کنیم.

همه کیفیت خود را می دانند و ما در حال مشاهده آن هفته به هفته هستیم. پپ یک ترکیب کامل دارد و می تواند هرکسی را که دوست دارد انتخاب کند. او می تواند خرد کند و تغییر دهد.

آنها به دلیل تعداد بازی هایی که گرفته اند ، برنامه سختی را پشت سر گذاشته اند ، بنابراین من فکر می کنم که باید از آن نهایت استفاده را ببریم. ما کمی متفاوت هستیم زیرا بازی های اروپایی نداریم - امیدوارم در آینده داشته باشیم اما فعلا نداریم - اما باید تلاش کنیم تا از فرصت آماده شدن برای بازی ها نهایت استفاده را ببریم ، تا آنجا که می توانیم خوب باشیم و با یک ذهنیت مثبت به آن بپردازیم.

برای هر تیمی که به منچسترسیتی برود ، کلمه "کلین شیت" اولین چیزی است که به دلیل توانایی حمله و بازیکنانی که گرفته اند ، تعویض موقعیت ها و تعداد دفعاتی که در و اطراف شما قرار دارند ، هدف قرار می گیرد. جعبه انجام آن را کاری بسیار دشوار می کند. اگر بتوانیم یک کلین شیت بگیریم ، من بیش از این هیجان زده شده ام ، می توانم به شما بگویم.

برچسب‌ها: منچستر سیتی وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

70 Ali Dastor1399/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi