خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

وستهام در پی جذب خدیرا

وستهام در پی جذب خدیرا
سامی خدیرا که این فصل برای یوونتوس به میدان نرفته و در برنامه‌های تاکتیکی آندره‌آ پیرلو هم جایی ندارد، ظاهراً سرانجام رضایت داده از این تیم جدا شود. گفته می‌شود این هافبک آلمانی قصد دارد در ماه ژانویه راهی تیمی دیگر شود تا فرصت بازی پیدا کند.
خدیرای 33 ساله که سالانه شش میلیون یورو از یوونتوس حقوق می‌گیرد، امیدوار بود با ماندن در یوونتوس راهی به ترکیب این تیم پیدا کند، اما او در این فصل یک دقیقه هم در هیچ تورنمنتی به میدان نرفته و به همین دلیل تصمیم گرفته که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بانوی پیر را ترک کند.
شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا مدعی شد باشگاه وستهام در حال بررسی گزینه به خدمت گرفتن خدیرای 33 ساله است که سابقه بازی در رئال مادرید را هم دارد. هافبک آلمانی یوونتوس پیش از این احتمال رفتنش به لیگ برتر انگلیس را رد نکرده بود.

برچسب‌ها: وستهام وستهام نقل و انتقالات وستهام یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

42 ПimΛ1399/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi