خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

خوشحالیم ایتالیا دوباره برای هواداران مهم شده است

خوشحالیم ایتالیا دوباره برای هواداران مهم شده است
بعد از رقم خوردن یک فاجعه و عدم صعود تیم ملی ایتالیا به جام جهانی 2018 روسیه بود که روبرتو مانچینی هدایت آتزوری را برعهده گرفت و توانست تحول عظیمی در آنها ایجاد کند؛ تا جایی که ایتالیا اخیراً به قاطعانه ترین شکل ممکن جواز حضور در رقابت های یورو 2020 را کسب کرد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا اکنون در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون تغییر و تحولات آتزوری گفت: " خوشحالیم که تیم ملی بار دیگر برای هواداران ایتالیا مهم است. آنها کمی فاصله گرفته بودند و ما حتی بیشتر خوشحالیم که این تیم می تواند فوتبال خوبی را ارائه دهد.

ما توانستیم یک گروه خوب را تشکیل دهیم. همچنین به دنبال بازیکنان کمی جوان تر هستیم و به آنها فرصتی برای بازی در تیم ملی می دهیم. ما توانستیم بلافاصله ساختار خوبی پیدا کنیم."
مانچینی در ادامه گفت: " ما در ایتالیا هیچ گاه مشکل کمبود بازیکن نداشته‌ایم. شاید در بخشی از پست ها و برخی دوره ها گزینه‌های کم و بیشی وجود داشته اما همیشه بازیکنان مهمی در اینجا حضور داشته اند. شما فقط باید به آنها فرصتی می دادید. بچه های ایتالیایی خوب هستند؛ شما فقط باید به آنها اعتماد به نفس می دادید و البته فرصتی برای بازی دادن.

برچسب‌ها: ایتالیا مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

215 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi