خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

خوشبینی در پرتغال؛ خلق شگفتی پورتو با طارمی

خوشبینی در پرتغال؛ خلق شگفتی پورتو با طارمی
پورتو پس از اتمام دور گروهی که پشت سر منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفت، تغییراتی را به خود دیده است. مهدی طارمی که در دور گروهی حضور ثابتی در خط حمله پورتو نداشت، این روزها به ستاره اول تیمش تبدیل شده و گلزنی های او دیگر تبدیل به یک عادت شده است.

او همراه خسوس کورونا و موسی مارگا مثلث خطرناکی را در خط حمله پورتو تشکیل داده و در این بین نباید لوئیز دیاز کلمبیایی را هم فراموش کرد که نسبت به فصل گذشته حالا در ایده های سرجیو کونسیسائو مربی پورتو جایگاه بهتری پیدا کرده و در 27 بازی زننده 9 گل نیز بوده است.
ژرژ آندراده ملی پوش سابق پرتغالی که سابقه دو فصل بازی برای پورتو را دارد، در تحلیل خود از این بازی گفت:« نه پورتو و نه یوونتوس در لیگ خود صدرنشین نیستند و به شخصه معتقدم پورتو از لحاظ ذهنیتی شبیه به تیم های ایتالیایی است. دفاعی منسجم دارد و قدرت انتقالش از دفاع به حمله نیز سریع و خوب است.

استراتژی پورتو برابر یوونتوس، تقدیم توپ به تیم ایتالیایی خواهد بود. باید توجه داشت که پورتو در خط حمله تیمی خطرناک و کشنده است و با داشتن خسوس کورونا، لوئیز دیاز، موسی مارگا و مهدی طارمی می تواند به هر تیمی ضربه بزند. اگر پورتو در خط دفاعی خوب کار کند، بعید نمی دانم بتواند با خلق شگفتی، یوونتوس را حذف کند. مهاجمان پورتو فصل جاری 30 گل به ثمر رسانده اند و این آمار بسیار خوبی است. رمز موفقیت پورتو برابر یوونتوس، در انسجام دفاعی است.»

آندراده ادامه داد:« یوونتوس بهترین بازیکن دنیا یعنی رونالدو را در اختیار دارد و تیم هایی چون یوونتوس با چنین فوق ستاره هایی، قادر به انجام کارهای بزرگی هستند. یووه ساختاری منسجم و درست دارد و بازیکنانی دارد که می توانند در یک ثانیه ورق را برگردانند. مدافعان پورتو باید بسیار بسیار باهوش عمل کنند.»

برچسب‌ها: پورتو طارمی پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

119 آرسنال لوشان1399/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi