خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

وطنخواه: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم

وطنخواه: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم
جواد وطنخواه درباره شرایط فعلی این تیم اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریت استانی و شهری پیگیر مشکلات تیم هستند. در این بین آقای فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اصولی رییس هیات فوتبال نیز هر روز مسایل مختلف و مربوط به تیم را پیگیری می کنند و جلسات مختلفی را هم با من و‌هم با رحمتی برگزار کردند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی قرار است کمک هایی به تیم انجام شود تا وضعیت مالکیت تیم مشخص شود. باید از دکتر کلائی شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و همچنین نمایندگان محترم مجلس به ویژه آقای پژمانفر و قاضی زاده نیز قدردانی نمایم که حمایت خوبی را از مجموعه تیم انجام دادند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو افزود: از هواداران محترم و علاقه مندان به فوتبال در مشهد و خراسان درخواست دارم تا با صبر و حوصله مسایل را پیگیری نمایند و مطمئن باشند که کسی در استان خراسان رضوی اجازه نخواهد داد تا این تیم خدای نکرده بدون حمایت کارش پیش برود. در همین چند روز اخیر نیز بسیاری از مشکلات تیم ،با توجهی که مدیران استانی و شهری داشتند حل و فصل شده است و به لطف خداوند و عنایت امام رضا(ع) اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: خب این موضوع مربوط به گذشته است و مدیران شهرخودرو و باشگاه پرسپولیس توافقاتی را بر سر انتقال یحیی گل محمدی به انجام رسانده بودند اما متاسفانه به این توافقات از سوی باشگاه پرسپولیس عمل نشد و خب بندهایی در قرار داد وجود دارد که باشگاه پرسپولیس به آنها بی توجهی کرده است و ما از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیز این شکایت را انجام دادیم و حکم هم گرفتیم اما بازهم آنها به این تعهدات خود عمل نکردند.

وطن‌خواه ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه شرکت شهرخودرو به وجود آمد ما نیز تصمیم گرفتیم تا برای بازپس گیری مبالغی که از پرسپولیس می خواستیم به آنها مهلت بدهیم اما بازهم به این مهلت توجه نکردند و حتی ما زمان بیشتری را هم در نظر گرفتیم اما گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی باشگاه پرسپولیس وجود نداشت و امروز نیز وکیل باشگاه شهرخودرو شکایت ما را به afc ارجاع داد تا در آنجا در خصوص این طلب تصمییم گیری شود.

وی درباره شایعات جدایی بازیکنان تیم نیز گفت: خب برخی از بازیکنان ما پیشنهاداتی را از تیم های مختلف داشتند و دارند اما این موضوعات را باید در حوزه فنی بررسی نماییم. همانطور که سرمربی تیم ما نیز به درستی به آن اشاره کرده است ، اگر باشگاهی قصد به خدمت گرفتن بازیکنی از تیم ما را دارد حتما باید با باشگاه مکاتبه نماید نه اینکه در حرکتی غیر اخلاقی با بازیکن تحت قرار داد ما تماس بگیرد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو اظهار کرد: اینکه گفته می شود ما با باشگاه پرسپولیس بر سر جدایی برخی از بازیکنان در قبال دریافت طلبمان مذاکره کرده ایم اصلا صحت ندارد. این حرف بسیار خنده دار است و بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

وی درباره جذب نفرات جدید و تقویت تیم در نیم فصل دوم نیز افزود: باید از مهدی رحمتی تشکر ویژه داشته باشم که با تمام توان هم در حوزه فنی و هم در بخش حل مشکلات تیم حرکت می کند و این مشخص می کند که رحمتی چقدر با این تیم و شهر همراه است. تیم ما قطعا در نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و رحمتی نیز برخی نفرات مدنظرش را به ما اعلام کرده است و ما نیز در حال رایزنی هستیم تا نفراتی که او می خواهد را جذب کنیم. ما از عملکرد تیم با توجه به شرایطی که داشته است رضایت کامل داریم. هواداران ما نباید فراموش کنند که نفرات زیادی را در ابتدای فصل به دلایلی از این تیم جدا شدند و تیم امسال را نباید با تیم فصل گذشته مقایسه کنند هر چند که همین تیم با همین نفراتش عملکردشان عالی بوده است و نسبت به نیم فصل اول لیگ قبل فقط سه امتیاز کمتر کسب کردند که قطعا در نیم فصل دوم نتایج بهتری را هم کسب خواهند کرد.

برچسب‌ها: پدیده خراسان شهر خودرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

87 آرسنال لوشان1399/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi