خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

هالند: درخشش برابر سویا؟ از امباپه تشکر می کنم

هالند: درخشش برابر سویا؟ از امباپه تشکر می کنم
ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، می‌گوید عملکرد شب گذشته کیلیان امباپه برابر بارسا به او انگیزه فراوانی داده است.
دورتموند شب گذشته از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانچز پیسخوان مهمان سویا بود که در نهایت موفق شد با درخشش ستاره نروژی خود یعنی ارلینگ هالند به پیروزی ارزشمند 3-2 دست پیدا کند تا بخشی از راه صعود به مرحله بعد را طی کرده باشد.

ارلینگ هالند شب گذشته سیزدهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و با دو بار گلزنی برابر سویا به رکورد 18 گل زده در این مسابقات رسید. هالند در پایان بازی پیرامون این درخشش خود گفت: " نمی دانم که چگونه درباره این پیروزی صحبت کنم اما می‌توانم بگویم که ما برابر سویا انگیزه بسیار زیادی داشتیم و به همین خاطر عملکرد مان خیلی خوب بود. البته اینکه دو گل دریافت کردیم اتفاق خوبی به شمار نمی‌آید اما از طرف دیگر سه بار در خانه حریف گلزنی کردیم که این بسیار عالی است."
گفته می شود که باشگاه رئال مادرید به شدت شرایط جذب ارلینگ هالند را بررسی می‌کند و این ستاره نروژی را هدف نقل و انتقالاتی خود در تابستان قرار داده است. هالند در این باره نیز گفت: " همواره این موضوع که کسانی خواهان شما باشند امری جذاب محسوب می شود. به خاطر این عملکرد برابر سویا از کیلیان امباپه ممنونم چراکه هت تریک او در برابر بارسا باعث شد انگیزه و اشتیاق من افزایش پیدا کند."

برچسب‌ها: ارلینگ هالند کیلیان امباپه دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

170 هلنـد1399/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi