خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

رونالدو: نیازی ندارم خودم را اثبات کنم

رونالدو: نیازی ندارم خودم را اثبات کنم
تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی پرتغال، گفت: من اخبار را دنبال نمی‌کنم و به تحریکات پاسخی نمی‌دهم چرا که نیازی ندارم خودم را به کسی اثبات کنم.
به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، «کریستیانو رونالدو» توانست به رکورد ۱۰۱ گل ملی برسد.

برخی رسانه‌ها گفته بودند که این تیم بدون رونالدو هم مشکلی برای گلزنی نخواهد داشت. فوق ستاره تصریح کرد: من اخبار را دنبال نمی‌کنم. هر کسی نظر خودش را دارد. یادم هست آخرین باری که در این ورزشگاه بازی کردم توانستم تاثیرگذار باشم و حالا هم دیدید که همینطور شد. من به تحریکات کاری ندارم و اهمیت نمی‌دهم.

وی ادامه داد: عملکرد من گویای همه چیز است. رسیدن به رکورد ۱۰۱ گل به طور قطع خوشحال‌کننده است. اکنون آینده فقط برای خداست. من احساس خیلی خوبی دارم که کنار این بازیکنان جوان بازی می‌کنم.

رونالدو تماشاگران را به عنوان یک قطعه مهم گمشده در بازی فوتبال توصیف کرد و گفت: بازی بدون تماشاگر مثل این است که به سیرک بروید و دلقک را نبینید و یا به باغ رفته و گلی آنجا نبینید. البته سلامتی در اولویت است و اگر سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که حضور تماشاگران در ورزشگاه ها امن نیست، پس به طور قطع همین‌طور است و همه باید این موضوع را رعایت کنند.

برچسب‌ها: رونالدو تیم ملی پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

74 شیـاطیـن سرخ1399/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi