خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

واکنش په په به خداحافظی احتمالی از تیم ملی پرتغال

واکنش په په به خداحافظی احتمالی از تیم ملی پرتغال
به گزارش "ورزش سه" په په در سال 2007 اولین بازی ملی خود را برای پرتغال داد. په په طی این سال‌ها در سه جام جهانی و سه یورو حاضر بوده است. همچنین قهرمانی با پرتغال در یورو 2016 را می‌توان مهم ترین لحظه این مدافع با تجربه با تیم ملی کشورش تلقی کرد.

په په حالا در آستانه 38 سالگی نیز بسیار آماده به نظر می رسد. این ستاره پرتغالی حالا در واکنش به سوالی مبنی بر حضور او در جام جهانی قطر که دقیقاً سه ماه قبل از تولد 40 سالگی اش آغاز می شود، گفت: " شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من روی بازی‌بعدی متمرکز شده ام که مهمترین مسابقه است. می دانم که چند سال دارم اما در عین حال می‌توانم چیزهای زیادی ارائه دهم. خوشحالم که می بینم جوانان حضور دارند و می توانند به تیم ملی کمک کنند.
کیفیت زیادی وجود دارد و همه ما باید تمام تلاش مان را در تیم‌های باشگاهی خود انجام دهیم تا در زمان فراخوانده شدن به تیم ملی همه در دسترس باشیم."

په په در رابطه با شرایط سخت به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا نیز گفت: " این یک واقعیت است و چیزی است که کل جهان با آن روبرو شده اما ما کاملا آماده هستیم. این فقط به فوتبال اختصاص ندارد و هنگامی که وارد زمین می شویم اصلاً به آن فکر نمی کنیم. ما فقط به پیروزی و به کمک به تیم ملی فکر می‌کنیم. تفکر من اینگونه است و معتقدم که هم تیمی هایم نیز به همین شکل هستند."

برچسب‌ها: په په تیم ملی پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

124 شیـاطیـن سرخ1399/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi