خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

نوروزی فرد: باید نسبت به توپ وریا بدبین می بودم

نوروزی فرد: باید نسبت به توپ وریا بدبین می بودم
نکته جالب توجه در مورد این تیم عملکرد خوب در فاز دفاعی است. خط دفاعی این تیم در بازی های سپری شده 10 گل دریافت کرده و از نظر آماری نفت مسجد سلیمان دومین خط دفاعی برتر بازی ها را در کنار چند تیم دیگر در اختیار دارد.

بهروز نوروزی فرد یکی از مدافعین میانی این تیم که فصل گذشته در شاهین شهرداری بوشهر بازی می کرده در این باره می گوید: عملکرد خوب در فاز دفاعی تنها به من به خاطر تلاش های من و دیگر مدافعین نیست. ما تیمی دفاع و تیمی حمله می کنیم و این عنوان برای همه اعضای تیم است. خوشبختانه ما فاصله کمی با تیم های بالاتر از خود داریم و در فاصله باقی مانده تا تعطیلی بازی ها تلاش خواهیم کرد ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشیم و در نهایت جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجد سلیمان در برابر استقلال با اندیشه بردن بازی کرده یا کسب حداقل امتیاز بازی؟ گفت: ما در شهر خودمان تیم های بزرگی را شکست داده بودیم و طبیعتا دوست داشتیم در برابر استقلال هم برنده باشیم. خوشبختانه با آرامشی که سرمربی تیم به ما می دهد همیشه و حتی در بازی های بزرگ راحت بازی می کنیم که در بازی با استقلال هم این طور بود. گل اول بازی را به ثمر رساندیم و می توانستیم برنده بازی باشیم. روی ضربه سر وریا من باید سخت گیری بیشتری انجام می دادم و درست است که می گویند دروازه بان و مدافع نسبت به هر توپی که به محوطه جریمه می آید باید بدبین باشند. استقلال هم در برابر ما ارایه گر بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. در نهایت خوشحالم که یک امتیاز بازی را به دست آوردیم.

این مدافع در پایان در پاسخ به این سوال که چرا دیگر گل هایش را در ضربات ایستگاهی برای نفت مسجد سلیمان تکرار نمی کند؛ گفت: خیلی دوست دارم باز هم برای نفت مسجد سلیمان گل سه امتیازی بزنم. این کار را به امید خدا در بازی های بعدی انجام خواهم داد. ما یک تیم خوب و همدل هستیم و همه به هم کمک می کنیم. آنهم در شرایط سخت. شک ندارم اتفاقات بهتری برای من و هم تیمی هایم در راه است.

برچسب‌ها: استقلال نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 L_amour1399/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi