خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

ترکیب احتمالی پرسپولیس با سورپرایزهای یحیی

ترکیب احتمالی پرسپولیس با سورپرایزهای یحیی
با توجه به محرومیت و مصدومیت دو ستاره خط دفاعی پرسپولیس این تیم با بزرگترین علامت سوال در دیدار با آلومینیوم اراک مواجه است.
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در پایان بازی با فولاد خوزستان و با مصدومیت سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان به کنایه از حضور خود و افشین پیروانی در قلب دفاعی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک خبر داده بود، طی تمرینات چند روز اخیر برنامه ویژه‌ای برای این خلا در نظر گرفته است.
در درون دروازه سرخ‌ها همانند دیدارهای اخیر حامد لک جایگاه ویژه‌ای در ترکیب اصلی خواهد داشت و اینبار برابر رسول خطیبی و شاگردانش امیدوار به حفظ دروازه‌اش خواهد بود. لک که سابقه حضور در تیم تحت هدایت رسول خطیبی را دارد، اینبار با انگیزه بالا برابر آلومینیوم قرار خواهد گرفت.
خط دفاعی و معمای بزرگ
در خط دفاعی پرسپولیس محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل محرومیت قطعا غایب این بازی خواهد بود. شرایط سیدجلال حسینی نیز همچنان با ابهام برخوردار است و کاپیتان سرخ‌ها طی روزهای اخیر تست‌های حضور در ترکیب را پشت سر گذاشته و باید دید در لحظه آخر به ترکیب خواهد رسید یا خیر.
در شرایط فعلی سعید آقایی در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست جایگاه اصلی را در ترکیب به خود اختصاص دهند. در صورتی که سیدجلال قادر به حضور در ترکیب باشد در کنار مهدی شیری قرار خواهد گرفت و در غیر اینصورت باید شاهد حضور سیداحسان حسینی در کنار مهدی شیری برابر آلومینیوم اراک ماند.

خط میانی بدون تغییر
در خط میانی هم باید شاهد حضور کمال کامیابی نیا در کنار میلاد سرلک بود و احسان پهلوان و احمد نوراللهی نیز با فضای تهاجمی‌تر جلوتر از این دو بازیکن قرار خواهند گرفت و امیدوار به ایجاد موقعیت و بازیسازی و حتی گلزنی مقابل حریف خواهند بود. در صورتی که سیدجلال به این بازی نرسد، نوراللهی با بازوبند کاپیتانی و انگیزه بالا به دنبال این خواهد بود تا هجمه‌های چند وقت اخیر را کاهش دهد و همانند بازی با فولاد با عملکردی موفق و گلزنی کار را برابر حریف به پایان برساند.

امید گلزنی با امیری و عبدی
در خط حمله هم همانند دو بازی قبلی وحید امیری در کنار مهدی عبدی حاضر خواهد بود. عبدی که بار دیگر در مدار گلزنی قرار گرفته، امیدوار است اینبار برابر آلومینیوم نیز ماموریت خود را به خوبی به پایان برساند و بتواند شادی گل جدیدی از خود به جا بگذارد. وحید امیری نیز که بار دیگر در آمادگی صد درصدی قرار گرفته، دیگر مهره خطرناک سرخ‌ها در خط حمله خواهد بود که با شکل دهی مثلث در کنار پهلوان و آقایی به دنبال موفقیت در این بازی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
حامد لک
احسان حسینی
مهدی شیری
سعید آقایی
سیامک نعمتی
احمد نوراللهی
کمال کامیابی نیا
احسان پهلوان
میلاد سرلک
وحید امیری
مهدی عبدی

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس امروز از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس آلومینیوم اراک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

31 میثم83951399/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi