خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

استقلال در آغوش گروه مرگ یا زندگی؟

استقلال در آغوش گروه مرگ یا زندگی؟
بررسی تمام احتمالات گروه آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا/استقلال در آغوش گروه مرگ یا زندگی؟

استقلال در سید سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در انتظار شناخت هم گروهی های خود است.

صبح امروز بود که خبر آمد استقلال به طور مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و این تیم برای شناختن حریفان خود باید در انتظار قرعه کشی باشد.

سوال اصلی این است که سخت ترین گروه برای استقلال چه خواهد بود؟ به نظر می رسد اگر استقلال بین تیم های سید یکی با الهلال، سید دومی با الریان و سید چهارمی با العین همگروه شود (البته اگر تیم اماراتی از مرحله پلی آف صعود کند) کار برای صعود آبی ها بسیار سخت خواهد بود. البته اگر تیم سید یکی رقیب استقلال السد باشد هم کار بسیار سخت است چرا که آبی ها در این صورت ممکن است در سید دوم با النصر عربستان همگروه شوند که تیم بسیار قدرتمندی است و صعود از این گروه هم بسیار سخت خواهد بود.

اما بهترین گروه برای استقلال کدام خواهد بود؟ آبی ها باید امیدوار باشند بین تیم های سید یکی با الشباب امارات هم گروه شوند، بین تیم های سید دومی هم النصر عربستان حریفی است که می تواند برای استقلال مناسب باشد و بین تیم های سید چهارمی هم آبی ها باید امیدوار باشند با یکی از تیم هایی که هم اکنون در مرحله پلی آف حضور دارند همگروه شوند./

برچسب‌ها: قهرمانان آسیا گروه مرگ آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

44 سحر Sahar1399/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi