خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

دلیل واکنش‌های آلیسون نسبت به اعلام پنالتی چه بود؟

دلیل واکنش‌های آلیسون نسبت به اعلام پنالتی چه بود؟
پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ مدعی شد که آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، باور داشته که هیچ تماسی با اشلی بارنز در صحنه‌ای که منجر به اعلام خطای پنالتی و به ثمر رسیدن تک گل برنلی در پیروزی برابر این تیم شده صورت نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی پس از پیوستن به لیورپول از رم در سال 2017 خودش را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان فوتبال معرفی کرده است. با این حال شب گذشته عملکرد خوبی در آنفیلد نداشت و موقعیتی طلایی در اختیار برنلی گذاشت تا بتواند به روند شکست ناپذیری مدافع عنوان قهرمانی در خانه پایان دهد. لیورپول از سال 2017 در آنفیلد شکست نخورده بود اما این رکورد پس از این که بارنز موفق شده پنالتی اعلام شده را به گل تبدیل کند پایان یافت. این پنالتی پس از خطای آلیسون روی بارنز در فاصله 7 دقیقه تا پایان بازی اعلام شد. کلوپ پس از بازی با دروازه بان خود صحبت کرد که معتقد بود هیچ تماسی با بارنز نداشته که منجر به اعلام پنالتی شود. او گفت: " ما بسیار توپ را در اختیار داشتیم، موقعیت‌هایی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از فرصت استفاده کنیم. این باعث شد که بازی باز شود و سپس آنها توانستند یک پنالتی بگیرند. آلیسون به من گفت که به هیچ وجه تماسی با او نداشته اما من صحنه آهسته را ندیدم. "

برچسب‌ها: لیورپول کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

63 آبی اناری ها3 (ح)1399/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi