خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

سوسیداد نه؛ ستاره شاکی رئال در یکقدمی آرسنال

سوسیداد نه؛ ستاره شاکی رئال در یکقدمی آرسنال
تیتر یک دو روز پیش هر دو نشریه معتبر مادریدی مارکا و آاس به مارتین اودگارد و تقاضای جدایی او از رئال اختصاص داشت.

ستاره نروژی سال 2015 به رئال پیوست و پس از چند فصل حضور قرضی در تیم های هلندی، تابستان 2019 با قرارداد دو سال قرضی راهی سوسیداد شد. او به قدری در این تیم خوش درخشید که زین الدین زیدان را مجاب کرد تا درخواست بازگرداندن او را بدهد. اودگارد تنها نیروی تقویتی تابستانی رئال مادرید بود و در شروع فصل چند بار در ترکیب ثابت هم قرار گرفت ولی یکی دو مصدومیت مانع شد تا او به روند حضورش در ترکیب ثابت رئال ادامه دهد.

اوضاع برای اودگارد به خصوص از ابتدای دسامبر و پس از شکست رئال در زمین شاختار تیره شد. او در ترکیب ثابت رئال به میدان رفت و ناامیدکننده کار کرد. اودگارد سپس مصدوم شد و پس از بهبودی با وجود اینکه در 7 بازی اخیر مشکلی برای همراهی تیم نداشت، از سوی زیدان تنها 5 دقیقه مورد استفاده قرار گرفت.

اودگارد در پایان بازی با بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که یک دقیقه هم به میدان نرفت، از سوی زیدان مجبور به دویدن دور زمین شد. نام او در فهرست بازی امشب برابر آلکویانو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری هم قرار نگرفت تا درخواست رسمی جدایی بدهد.

اودگارد امسال تنها 367 دقیقه برای رئال بازی کرده و از این حیث نوزدهمین بازیکن مورد استفاده زیدان محسوب می شود.

طبق ادعای مارکا و آاس، اودگارد ابتدا درخواست داده بود تا به سوسیداد برگردد و نیم فصل دوم را قرضی برای این تیم بازی کند اما در نهایت از روز گذشته او مذاکراتی جدی با ارسنال انجام داده و حالا بیش از همه به این تیم نزدیک است.

در واقع اودگارد پس از صحبت با میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال، پیشنهاد سوسیداد را رد کرده و پذیرفته است که راهی باشگاه لندنی شود. به این ترتیب او با دنی سبایوس دیگر بازیکن قرضی رئال در آرسنال هم تیمی خواهد شد. قرارداد او قرضی بدون بند خرید و تا پایان فصل خواهد بود.

برچسب‌ها: رئال مادرید اودگارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

75 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/11/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi