خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آمار بد پیرلو؛ شروع فاجعه بار مرد ایتالیایی در یووه

آمار بد پیرلو؛ شروع فاجعه بار مرد ایتالیایی در یووه
به گزارش "ورزش سه"، آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از 17 بازی 9 امتیاز کمتر از مائوریتزیو ساری به دست آورده و با بدترین شروع مکس آلگری در یک فصل در تورین برابری کرده است؛ یک سال پیش یوونتوس با هدایت ساری از 17 مسابقه ابتدایی خود 42 امتیاز کسب کرده بود.
همچنین با توجه به شکست شب گذشته یوونتوس برابر اینتر پیرلو با بدترین سال حضور ماسیمیلیانو آلگری در بیانکونری برابری کرد؛ جایی که تیم سرمربی ایتالیایی در فصل 16-2015 در 17 بازی 33 امتیاز به دست آورد. با این حال شاگردان آلگری در ادامه 15 برد پیاپی به دست آوردند و نهایتاً اسکودتو را به شکل قاطعانه ای فتح کردند.
کته جالب دیگری وجود دارد که گازتا دلو اسپورت به آن اشاره کرده است. بر این اساس آخرین باری که اینتر موفق شده بود در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه 2-0 یوونتوس را شکست دهد، در پایان فصل به سه گانه دست یافته بود؛ این در حالی است که بیانکونری آن فصل را با رتبه هفتمی و 27 امتیاز فاصله نسبت به صدر جدول به پایان رسانده بود.

برچسب‌ها: یوونتوس ایتالیا آندره آ پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

141 امتیاز021399/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi