خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

باید به خاطر پوگبا به سولسشر تبریک گفت

باید به خاطر پوگبا به سولسشر تبریک گفت
به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در سال 2012 پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در 4 سالی که در عضویت این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی‌های درخشان و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.
این هافبک فرانسوی که این فصل در 20 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار دو گل‌ زده و سه پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

چندی پیش مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا در جریان یک مصاحبه به باشگاه منچستریونایتد تاخت و گفت که موکلش باید به تیمی دیگر برود که شانس کسب افتخارات بیشتری داشته باشد. او به نوعی جدایی پوگبا را هم تایید کرد اما ستاره فرانسوی در واکنش به این اظهارنظر تاکید کرد که با تمام وجود در خدمت یونایتد است و در واقع همین کار را هم انجام داد.
پوگبا یکی از عوامل موثر اوجگیری یونایتد و رسیدن این تیم به صدر جدول لیگ برتر بوده و درخشش او همچنان ادامه دارد.

گری نویل اسطوره یونایتد معتقد است که اوله گنار سولسشر(سرمربی) به خوبی توانست فضای تنش زای ایجاد شده توسط رایولا را مدیریت کند.

او به دیلی میل گفت:« این یک واقعیت است که پوگبا پس از مصاحبه رایولا تبدیل به بازیکنی متفاوت شد. او حالا همان هافبکی است که مدت ها انتظارش را داشتیم. معتقدم این تحول یک شبه اتفاق نیفتاد و در این راه باید سولسشر را نیز ستایش کرد.
باید به او در این زمینه اعتبار بدهیم چرا که بدون سختگیری های سولسشر، الان پوگبا بازیکن کنونی نبود. او قدرت و صلابت واقعی یک مربی را نشان داد و پوگبا را تبدیل به بازیکنی تاثیر گذار کرد. پوگبا حالا به وضوح تمام انرژی اش را در زمین می گذارد.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

27 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi