خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

رقابت زیدان و کومان برای اولین جام فصل و فرار از فشار

رقابت زیدان و کومان برای اولین جام فصل و فرار از فشار
عملکرد ضعیف رئال مادرید و بارسلونا در لالیگای 21-2020 باعث شده است تا اولین جام فصل یعنی سوپرجام اسپانیا اهمیت بیشتری برای هر دو تیم داشته باشد.

معمولا سوپرجام تورنمنت مهمی نیست ، به خصوص در گذشته که این تورنمنت در شروع فصل برگزار می شد. حالا اما برگزاری مسابقات در میانه فصل به حساسیت آن افزوده است. رئال مادرید فصل گذشته توانست با قهرمانی سوپرجام حس و حال خود را تغییر بدهد و انگیزه پیدا کند در حالی که بارسا به خاطر شکست مقابل اتلتیکو در نیمه نهایی به بحران فرو رفت و در نهایت والورده اخراج شد و کابوسی به نام ستین هدایت این تیم را به عهده گرفت.

در حقیقت سوپرجام امسال نیز هم برای زیدان و هم برای کومان خیلی مهم است. کومان هم در اروپا و هم در لالیگا عملکرد امیدوارکننده ای نداشته و می داند که غلبه بر سوسیه داد در نیمه نهایی و تقابل احتمالی با رئال در فینال فرصت مناسبی است تا از اعتبار خود دفاع کند و خیالش را حداقل تا ماندن در پایان فصل راحت کند در حالی که زیدان متخصص تورنمنت هاست. مربی فرانسوی می خواهد دوازدهمین جامش در رئال مادرید را کسب کند و جایی برای اشتباه برایش وجود ندارد. باید دید که در نهایت کدام یک از این دو مربی یکشنبه شب شادکام تر خواهند بود.

برچسب‌ها: زیدان کومان رئال بارسلونا اسپانیا سوپرجام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

121 Youri Djorkaeff1399/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi