خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

ژاوی از کلوپ هم برای بارسلونا بهتر است

ژاوی از کلوپ هم برای بارسلونا بهتر است
تنها چند هفته تا زمان آغاز انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا باقی مانده و به زودی شرایط باشگاه سر و سامان یافته و نامزد منتخب کار خود را اغاز خواهد کرد. ویکتور فونت یکی از نامزدهای پرسر و صدای انتخابات بوده و به نظر می رسد در صورت انتخاب شدن، قصد دارد از ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا روی نیمکت استفاده کند. او مدعی شد ژاوی حتی از یورگن کلوپ هم بیشتر به درد این باشگاه می خورد.
ویکتور فونت گفت: "آیا ما به ژاوی مشارکت و صحبت داشته ایم؟ بله، خودش نیز به این موضوع اشاره کرد. ما طی پنج سال گذشته رابطه شخصی با یکدیگر داشته و نظرات خود در رابطه با فاکتورهای مورد نیاز باشگاه بارسلونا در بخش ورزشی را به اشتراک گذاشته ایم.

ژاوی روی بخش از پروژه ما نظارت داشته است، اما این بدان معنا نیست که اگر من در انتخابات ریاست یاشگاه بارسلونا پیروز شوم او حتما به کادر من ملحق خواهد شد. البته هیچ کسی اندازه ما به ژاوی اعتماد ندارد. برخی می گویند او هیچ تجربه ای ندارد و باید ابتدا تیم دوم بارسلونا را تمرین دهد، دیگران نیز یورگن کلوپ را ترجیح می دهند، اما از نظر من ژاوی برای بارسلونا از کلوپ بهتر است. به هر حال بهتر است هرکدام در مورد پروژه خودمان در صورت کسب پیروزی در انتخابات توضیح دهیم، اما نباید همکاری ما با ژاوی را زیر سوال برده و بی اعتبار کنید.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی تیم ملی اسپانیا اسپانیا لیورپول فانت یورگن کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

175 داروغه جهنم1399/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi