خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

صحبت های جالب گوتزه بعد چند سال کابوس وار

صحبت های جالب گوتزه بعد چند سال کابوس وار
به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه یک بازیکن تاریخ ساز در فوتبال آلمان محسوب می شود چرا که او در جام جهانی 2014 برزیل گل قهرمانی مانشافت را در مسابقه فینال برابر آرژانتین به ثمر رساند. با این حال در شش سال بعدی پس از این اتفاق اوضاع برای ستاره آلمانی هرگز خوب پیش نرفت و او روزهای بدی را در دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند سپری کرد.

ماریو گوتزه نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی از جمع زنبورها جدا شد و در یک نقل و انتقال جالب به باشگاه آیندهوون هلند پیوست. این ستاره آلمانی حالا در مصاحبه ای جالب می گوید: " از بیرون زمین مطمئناً رسانه ها فشار زیادی روی من ایجاد می کردند. با این حال مهمترین چیز دیدگاه و نگرش من برای پیشرفت کردن است.

گوتزه در ادامه گفت: "اگر به سال گذشته بازگردم مهم ترین چیز برایم بیشتر بازی کردن خواهد بود. هدف شخصی من بیشتر به میدان رفتن است و پس از آن خواهم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. باید سعی کنید که در لحظه باقی بمانید و از شرایط لذت ببرید و همچنین تمام تلاش خود را انجام دهید."
گوتزه در باره یواخیم لوو و بازگشت به تیم ملی آلمان: " ما هنوز در ارتباط هستیم. من از 18 سالگی او را می شناسم. من با او کار کرده ام و ما با هم موفق بودیم. او یک انسان خوب، یک فرد عالی، یک مربی فوق‌العاده است. البته من نمی‌توانم به عنوان بازیکن درباره بازگشت تصمیم گیری کنم اما همیشه از آن استقبال می‌کنم."

برچسب‌ها: گوتزه المان آیندهوون یواخیم لوو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

156 پالایشگاه ۱۳۸۱1399/10/23

دلگر اف سی: گوتزه بازیکن خوبی بود،مخصوصا تو جام جهانی ۲۰۱۴،ینی بخاطر گوتزه میتونم بگم طرفدار تیم ملی آلمان شدم :) ♡

23 دی (16:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi