خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,298

می‌نویسم و امضا می‌کنم ، به ایران میزبانی نمی‌دهند!

می‌نویسم و امضا می‌کنم ، به ایران میزبانی نمی‌دهند!
در بخشی از گفتگوی چالشی امروز کارشناسان برنامه فوتبال برتر پس از اتمام دربی پایتخت، خداداد عزیزی انتقاد تندی را علیه مسئولان فدراسیون فوتبال مطرح کرد و به موضوع میزبانی ایران برای جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" خداداد عزیزی که در میان اهالی فوتبال به شخصیتی صریح‌الهجه شهرت دارد، در ویژه‌برنامه امروز فوتبال برتر برای دربی 94ام حضور داشت؛ او در کنار تحلیل‌های فنی خود، شوخی‌هایی را با دیگر کارشناسان برنامه (رضا شاهرودی، فیروز کریمی و سیروس دین‌محمدی) و حتی تهیه کننده برنامه انجام می‌داد و در کنار این مسائل، انتقادی کنایه‌آمیز به اسپانسر برنامه فوتبال برتر داشت و در بخش پایانی صحبت‌های خود هم واکنشی تند به مسئله کاندیداتوری ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا نشان داد.

در این بخش، خداداد با انتقادی شدید از این موضع فدراسیون فوتبال ایران گفت: مگر الکی است؟ ژاپنی بیاید در ورزشگاه ما فوتبال بازی کند به خانواده اش چه بگوییم؟ بگوییم به ورزشگاه نیا؟ یا به او بگوییم خودت به آن سکو برو همسرت به آن سکو؟ با خانم ها چه کنیم؟ اولین مشکل ما عدم حضور خانواده ها و بانوان در ورزشگاه است.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه انتقادات خود درباره عدم ورود زنان و خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها و البته مشکلات زیرساختی گفت: ما اصلا شرایط میزبانی نداریم؛ من می نویسم و امضا می‌کنم که به ما جام ملت‌ها نمی دهند. ما امکاناتی که داریم را راست نمی گوییم! زمانی سوزوکی از آسیا آمده بود در مشهد که امکانات باشگاه ابومسلم را ببیند، زمین تختی و ثامن را به او نشان دادند که هیچ کدام مال ابومسلم نبود. ابومسلم گورش کجا بود که کفنش باشد!؟

در قسمت پایانی صحبت‌های خود هم خداداد عزیزی از موضوع میزبانی استقبال کرد اما به کنایه‌ها و انتقادات ادامه داد و گفت: البته قطعا همه خوشحال می‌شویم که این اتفاق بیفتد اما من اطمینان دارم که AFC و فیفا با این شرایطی که داریم به هیچ وجه میزبانی را به ما نمی دهند و حاضرم بنویسم که تحت هیچ شرایطی میزبانی را ما نمی دهند.

برچسب‌ها: ایران خداداد عزیزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 2

153 ♛ تاج رضا ♛1399/10/23

Red Voice: دم خداداد گرم ت تلویزیون واقعیت هاررو گفت

23 دی (19:07)


Brazil,: با این ورزشگاه ها مگه میدن.ورزشگاه های اونا رو ببین

23 دی (13:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi