خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

رسمی؛ انتخابات ریاست بارسلونا به تعویق افتاد

رسمی؛ انتخابات ریاست بارسلونا به تعویق افتاد
به گزارش "ورزش سه"، از اکتبر 2020 و پس از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسلونا این باشگاه زیر نظر کمیته موقت به ریاست کارلس توسکتس اداره می شود. این کمیته ماه قبل روز 24 ژانویه( 5 بهمن) را برای انتخابات ریاست باشگاه اعلام کرد و دیروز در نهایت خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا توانستند حد نصاب لازم برای رفتن به دور نهایی انتحابات را کسب کنند و رقابت برای ریاست بین این سه نفر خواهد بود.
پس از موج جدید شیوع کرونا در ایالت کاتالونیا و تمدید قرنطینه در این ایالت تا 25 ژانویه یعنی یک روز پس از زمان مقرر شده برای انتخابات، دولت محلی برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات را به باشگاه بارسلونا واگذار کرد.
کمیته موقت بارسا و ویکتور فونت و تونی فریکسا مخالفت جدی برگزاری انتخابات در تاریخ 24 ژانویه بودند و با وجود اصرار لاپورتا برای برگزاری انتخابات، در نهایت دقایقی پیش تصمیم به تعویق این رویداد گرفته شد.
دولت محلی کاتالونیا نیز طی بیانیه ای تایید کرد که انتخابات ریاست بارسلونا در موعدی دیگر به انجام خواهد رسید. همچنین طبق درخواست باشگاه بارسلونا طرح رای گیری از طریق پست الکترونیکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها: انتخابات باشگاه بارسلونا حواشی فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

27 ♕✞turk City✞♕ 1399/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi