خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,041

غیبت مجدد لیونل مسی در تمرینات بارسا

غیبت مجدد لیونل مسی در تمرینات بارسا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب پس از برتری در ضربات پنالتی بر سوسیداد راهی فینال سوپرکاپ اسپانیا شد. بازی در شهر کوردوبا به انجام رسید و آبی اناری ها روز گذشته به شهر بارسلون بازگشتند.
پس از یک روز استراحت از امروز تمرینات بارسا از سر گرفته شد و بازهم لیونل مسی در آن غیبت داشت. فوق ستاره آرژانتینی بازی با سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و همچنان مشخص نیست که می تواند به بازی فینال برسد یا خیر. بازی نهایی یکشنبه در شهر سویل و ورزشگاه لا کارتوخا برگزار خواهد شد و کاروان بارسا فردا صبح راهی این شهر می شود.
در تمرین امروز، بازیکنان ثابت بازی نیمه نهایی برابر سوسیداد، تمرین سبکی انجام دادند ولی ذخیره ها تمرینی جدی و پرفشار را پشت سر گذاشتند.
شنبه ساعت 18 به وقت محلی(20.30 ایران) بارسا در ورزشگاه محل مسابقه اولین تمرین خود را انجام خواهد داد و باید دید که لیونل مسی در آن شرکت خواهد کرد یا خیر. برای ساعت 17.15 به وقت محلی نیز نشست خبری رونالد کومان و سرخیو بوسکتس پیش بینی شده است.

برچسب‌ها: لیونل مسی اخبار بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 ♕✞turk City✞♕ 1399/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi