خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

روزی که سکوهای یادگار جهانی شد

روزی که سکوهای یادگار جهانی شد
به بهانه بازی روز دوشنبه تراکتور و استقلال می خواهیم از روزهایی صحبت کنیم که در سمت (پیش از کرونا)ی مرز بندی جدید دنیا قرار داشتیم. روزهایی که هنوز ماسک وارد سبد خرید روزانه مان نشده بود و معمولا وقتی در داروخانه ها به جای پول خرد ماسک بهم مان می دادند، اخم نموده و تقاضای چسب زخم می کردیم! آن روزها واژه هایی چون "فاصله گذاری اجتماعی" هنوز وارد دایره لغات مان نشده بود. مهمتر از همه این ها، فوتبال به شکلی که دوست داشتیم برگزار می شد؛ نه خبری از تعویق رویدادهای بزرگ بود و نه خبری از برگزاری بازی های قاره ای به صورت متمرکز. خلاصه مطلب این که، آن روزها فوتبال "تماشاگر" داشت!
تراکتور و استقلال روز دوشنبه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. اگر به آن روزها که در بالا به آن اشاره کردیم، قرار داشتیم، بزرگترین دغدغه هواداران فوتبال آذربایجان در روزهای منتهی به دوشنبه، این بود که کی و چگونه خود را به ورزشگاه برسانند تا بتوانند جایی برای نشستن روی سکوهای یادگار امام پیدا کنند. در چنین بازی هایی جای خوب زیاد مهم نبود و مهم این بود که جایی برای حضور پیدا شود و بس! این گونه بود که شاهد پر شدن ورزشگاه یادگار امام در بازی های بزرگ از ساعت ها پیش بودیم. ورزشگاهی که می توان به جرات گفت، تنها ورزشگاهی است که در ایران، استقلال و پرسپولیس به معنای واقعی کلمه مهمان هستند
یک سال پیش و دقیقا در همان دوره ای که از آن به عنوان پیش از کرونا یاد کردیم، تراکتور و استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر نوزدهم از ساعت ۱۸ روز جمعه دهم دی ماه 98 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند. آن روز یکی از بیادماندنی ترین روزها روی سکوهای یادگار امام بود. ساعت ها پیش از آغاز بازی، طبقه اول ورزشگاه پر شده بود و پیش از دمیده شدن سوت آغاز بازی، نزدیک به نود هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.
تراکتور آن دیدار را از استقلال باخت اما حضور پرشور تراکتوری ها و تصاویر هوایی از این حضور، به یکی از ماندگارترین خاطرات فوتبال آذربایجان تبدیل شد؛ تصاویری که حتی توجه صفحات اجتماعی و رسانه های خارجی را هم به خود جلب کرده و آوازه حمایت استثنایی پرشورها را به سراسر جهان رساند.

برچسب‌ها: تراکتور استقلال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 3

119 ♕★ Tractor ★♕1399/10/26

Newt0n Heath: هرچقدر تلاش به نادیده گرفتن و انکار کنند محکم تر ظاهر میشیم

27 دی (19:26)


پالایشگاه ۱۳۸۱: یاشاسین ♡♡

27 دی (19:18)


Traxtur Sazi Ta: یاشاسین تراختور یاشاسین اذربایجان یاشاسین بوتون تراختورون هوادارلاری

27 دی (18:00)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi