خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

منچستریونایتد به جایگاه واقعی‌اش بازگشته است

منچستریونایتد به جایگاه واقعی‌اش بازگشته است
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد سال گذشته در دیدار برابر لیورپول در آنفیلد، 30 امتیاز از تیم یورگن کلوپ عقب بود، اما امسال منچستریونایتد موفق شده با سه امتیاز برتری نسبت به لیورپول و با تکیه زدن به صدر جدول لیگ برتر خود را به دیدار سرنوشت ساز در آنفیلد برساند.
اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که دیدار این تیم برابر لیورپول نشان دهنده جایگاه واقعی شیاطین سرخ، حالا که دوباره به صدر برگشته‌اند، خواهد بود.
یونایتد در حال حاضر با سه امتیاز بیشتر از لیورپول، برای اولین بار از ژانویه2013 به بعد، صدرنشین لیگ برتر است.
از باخت سال گذشته منچستریونایتد برابر لیورپول در آنفیلد، یونایتد در بازی های خارج از خانه در لیگ برتر شکست ناپذیر بوده و در 14 بازی پیروز شده و 3 تساوی نیز به دست آورده است.

لیورپول با برد سال گذشته برابر منچستریونایتد فاصله خود با این تیم را به 30 امتیاز رساند و در پایان قهرمان لیگ برتر شدف امسال اما ممکن است پس از سوت پایان بازی، شش امتیاز از منچستریونایتد عقب افتاده باشد.
روز یکشنبه لیورپول به دنبال قطع نوار موفقیت تیم سولسشر در بازی های خارج از خانه است و منچستریونایتد قصد دارد به رکورد شکست ناپذیری لیورپول در بازی های خانگی در لیگ برتر که از 2017 به بعد دست نخورده باقی مانده، خاتمه دهد.
سولسشر درباره بازی با لیورپول گفت: "ما منتظر این بازی هستیم. ما همیشه از بودن در جایی که هستیم لذت می بریم، اینکه بازی اول باشد یا آخر البته فرق زیادی دارد.

اما در حال حاضر در این نقطه ایم و می‌دانیم که به دیدار تیمی می رویم که با فاصله بهترین تیم کشور در یک سال و نیم گذشته بوده. آنها به حق قهرمان هستند.

ما داریم بهتر و بهتر می شویم. تقریبا نصف فصل گذشته و این کمی نشان می دهد که جایگاه واقعی ما کجاست، اما هیچکس بعدها به خاطر نخواهد داشت که جدول لیگ در 12 ژانویه چه شکلی بود."

یونایتد در سه بازی گذشته خود تنها با یک گل پیروز شده و در بازی دیشب برابر برنلی نیز 1-0 به پیروزی رسید.

سولسشر در این باره افزود: " من ترجیح می دهم 4-0 پیروز شویم و در این صورت خیلی تا پایان بازی راحت تر خواهد بود. در 1-0 شما باید قدر یک یا دو موقعیت خیلی خوب را بدانید و ما این کار را کردیم، آن هم با کیفیتی که بازیکنان آنان در محوطه جریمه داشتند.

اما ما برای برد همه کار کردیم. روحیه و انگیزه ما دارد بیشتر می شود و من بابت این روحیه بسیار خوشحالم."

برچسب‌ها: سولسشر منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

26 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/10/26

فوت توپ: به زودی ازش جدا میشه

26 دی (21:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi