خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کرگر: رئال برای رونالدو اقدام کرد اما برای صلاح اینطور نیست

کرگر: رئال برای رونالدو اقدام کرد اما برای صلاح اینطور نیست
پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر معتقد است که شرایط محمد صلاح در لیورپول شبیه به شرایط کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد است اما پیوستن به رئال مادرید دیگر قدم رو به جلو نیست.
به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در سال ۲۰۰۹ با تلاش شدید رئال مادرید برای خرید فوق ستاره خود روبرو شد. انتقالی رکوردشکن در آن زمان انجام شد و رونالدو در طول ۹ سال حضورش در سانتیاگو برنابئو به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شد‌. چند روز قبل صلاح نیز در گفتگویی احتمال حضورش در لالیگا را رد نکرد و این یعنی یکی دیگر از ستاره‌های لیگ برتر ممکن است به اسپانیا منتقل شود. با این حال کرگر معتقد است که دلیلی برای انجام این انتقال وجود ندارد. اسطوره لیورپول درباره شرایط صلاح به اسکای اسپرت گفت: " فکر نمی‌کنم این موضوع به اندازه شرایط چند سال قبل جدی باشد. فکر می‌کنم زمانی که منچستریونایتد هم شرایط خوبی داشت و رئال مادرید خواهان جذب رونالدو شد باز هم این یک قدم رو به جلو بود چون رئال مادرید، رئال مادرید بود. اما واقعا احساس می‌کنم دو باشگاه اسپانیایی افت کرده‌اند. صلاح دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد. رئال پول زیادی برای ادن هازارد هزینه کرد و صلاح هم در حال رسیدن به همان سن است. فکر می‌کنم این هزینه باید برای بازیکنی ۲۵ یا ۲۶ ساله خرج شود تا به ارزش واقعی برسد. انتقال او سود بسیاری برای لیورپول خواهد داشت اما فکر می‌کنم زمانش گذشته است. "

برچسب‌ها: رونالدو لیورپول صلاح رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

197 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi