خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

هیچکس خانه ستاره سابق منچستر را نمی خرد

هیچکس خانه ستاره سابق منچستر را نمی خرد
به کزارش "ورزش سه"، مروان فلینی که قبل از حضور در تیم شاندونگ چین 6 سال در منچستر یونایتد حضور داشت، تصمیم گرفته خانه مجهز خود در شهر منچستر را به فروش برساند اما با توجه به فروش نرفتن مجبور شده تخفیف زیادی به خریداران بدهد.
خانه فلینی که 2 میلیون پوند می‌ارزد، خانه‌ای بسیار مجهز است که تنها 15دقیقه با اولدترافورد فاصله دارد اما مسئله اینجاست این خانه با وجود نقل مکان فلینی به چین هنوز هم به فروش نرفته و فلینی مجبور شده 200 هزار پوند قیمت آن را کاهش دهد.
خانه فلینی در شهر منچستر بیش از 7 هزار متر مربع مساحت دارد و شامل امکانات فراوانی چون 6 اتاق خواب، طراحی خاص فضای داخلی، استخر داخلی، جکوزی، اتاق ماساز، سالن بدنسازی و وان آب گرم در فضای باز است. این خانه تمام امکانات مورد نیاز برای یک بازیکن حرفه‌ای را دارد و البته طبق گزارشی که سان نوشته، از امنیت خوبی هم برخوردار است.
نکته جالب این خانه هم وجود یک اتاق اختصاصی جهت استفاده به عنوان آرایشگاه است. مروان فلینی همواره با مدل موهای خاصش بین فوتبال دوستان مشهور بوده و به همین دلیل هم یک اتاق برای این کار در خانه تعبیه کرده است. اتاقی که خود می‌تواند یک ویژگی خاص به حساب بیاید.

برچسب‌ها: فلینی منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

116 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi