خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

تله پاتی آزمون و طارمی؛ زوج خط حمله می مانند

تله پاتی آزمون و طارمی؛ زوج خط حمله می مانند
تله پاتی آزمون و طارمی؛ زوج خط حمله می مانند
در شب درخشش سردار آزمون در ترکیب زنیت مهدی طارمی هم برای پورتو ارایه گر بازی خوبی بود و یکی از عوامل پیروزی تیمش در برابر توندلا بود.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت سردار آزمون به ترکییب زنیت و درخشش او در ترکیب این تیم که با 3 گل در بازی با اورال همراه بود بهترین خبر ممکن برای اسکوچیچ بود که قرار است در ماه های آتی تیم ملی را آماده 4 مسابقه باقی مانده مقدماتی جام جهانی 2022 نماید. مسابقاتی که برای صعود به جام جهانی باید با برد ایران همراه باشد. هم چنین در شبی که سردار آزمون در ترکیب تیم زنیت کولاک کرد مهدی طارمی در ترکیب پورتو هم گل زد و هم گل ساخت تا نشان داد نیمکت نشینی او در ترکیب پورتو در هفته های ابتدایی تنها به این دلیل بود که به تازگی به اردوی تیم ملحق شده و سرمربی نمی توانست به سرعت او را به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی تیمش به میدان بفرستد. اما با گذشت زمان و هم چنین فشار هواداران سرمربی متوجه شد گذشت از آقای گل فصل گذشته بیشتر به ضرر او و پورتو تمام می شود تا مهدی طارمی.

مهدی طارمی که به بهانه دست یابی به جایگاهش در تیم پورتو با کسب اجازه از اسکوچیچ تیم ملی را در بازی با بوسنی همراهی نکرد حالا به خواسته اش رسیده است. او که پیش از این به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب پورتو می شود حالا یکی از یازده بازیکن اصلی تیمش است و بعد از گل زنی و گلسازی برای اینکه بازی به دیگر مهاجمان پورتو هم برسد تعویض می شود و این یعنی یک گام رو به جلو از سوی مهدی طارمی.

سردار آزمون و مهدی طارمی زوج خط حمله تیم ملی دیشب با درخشش در ترکیب زنیت و پورتو نشان دادند با هم تله پاتی دارند. اما مهمتر از این اتفاق بازگشت آنها به ترکیب ثابت تیم و گلزنی است چرا که این می تواند در ماه های آتی به صعود تیم ملی به جام جهانی کمک کند. با این اتفاق طبیعی است اسکوچیچ از این دو مهاجم در ترکیب اصلی تیم ملی و در نوک خط حمله بهره ببرد و دیگر مهره های خوب تیم ملی در فاز تهاجمی را در دیگر پست ها بازی دهد یا از آنها به عنوان اسلجه پنهان تیم ملی استفاده کند. مهاجمانی چون مهدی قایدی – کریم انصاری فرد و کاوه رضایی. سردار آزمون و مهدی طارمی با درخششی که در ترکیب تیم های باشگاهی خود دارند طبیعی است زوج خط حمله تیم ملی باقی بمانند به این خاطر که به درک خوبی از بازی هم رسیده اند و در خط حمله تیم ملی چشم بسته یکدیگر را پیدا می کنند.

برچسب‌ها: سردار آزمون مهدی طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

63 اطلاعیه1399/09/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi