خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

۵ بازیکن برتر منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون

۵ بازیکن برتر منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون
5 بازیکن برتر منچستریونایتد :
ادینسون کاوانی پیشتاز است

به ترجمه از United In Focus،دو گل او در مرکز توجهات قرار گرفت، هر دوی آن ها با ضربه سری عالی درون دروازه قرار گرفتند. ادینسون یک نمایش همه جانبه ارائه داد و فوق العاده ظاهر شد.
اولین نفوذ کاوانی بعد از آمدن به زمین، یک سانتر دقیق از سمت راست بود. ارتفاع و ضرب توپ برای برونو ایده آل بود تا مرد پرتغالی اولین گل یونایتد را به ثمر برساند.
حرکات او درمقایه با مارکوس رشفوردو آنتونی مارسیال بسیار شاداب تر است، این دو دوست دارد با توپ حرکت کنند و بازیکنان حریف را دریبل بزنند. کاوانی به بازی تک ضرب علاقمند است. او دوست دارد یک تماس با توپ داشته باشد، یک تماس امتیاز آور!
با نمایشی خیره کننده، حتی ممکن است ال ماتادور را بیش از یک سال در لباس شیاطین سرخ ببینیم.

دونی فن د بیک

دونی در اولین بازی فیکس خود برای یونایتد عملکرد خوبی داشت. او پاس های کمتری نسبت به دیگر هم تیمی های خود داد اما ترکیب حرکات مفید و بازی کار آمد، مرد هلندی را به یک دارایی ارزشمند تبدیل می کند.
انتقاد وارد بر او این است که در محوطه جریمه اعتماد به نفس کمی نشان می دهد، دونی باید شوت های بیشتری در محوطه حریف بزند.
حداقل دوبار این اتفاق افتاد، او می توانست با یک شوت دروازه قدیس ها را باز کند اما اصرار به پاسکاری بیشتر داشت. هافبک هلندی می توانست بازی خوب خود را با گلزنی تکمیل کند.

برونو فرناندز

هنوز هم در نیمه خودی شلخته است، جنبه هایی از بازی فرناندز ناامیدکننده است اما جادوگر پرتغالی بازهم گل زد. ارسال دقیق کاوانی را با خونسردی وارد دروازه کرد تا شروع کننده بازگشت شیاطین سرخ به بازی باشد.

نمانیا ماتیچ

سخت است گاهی اوقات از او ناامید نشوید. مرد صربی ایستا بازی می کند در هنگام مالکیت بسیار کند است اما لحظاتی که توپ را نگه می دارد و مکث می کند تا فضا و زمان بیشتری برای بازیکنان خط حمله فراهم کند واقعا دیدنی است.
زمانی که به بازی دفاعی ماتیچ توجه می کنید، این ناامیدی از بین می رود.
۸۷ لمس توپ، ۶۰ پاس صحیح(۸۶ درصد دقت پاس)، ۳۳ پاس رو به جلو، ۱۵ بازیابی، ۸ نبرد موفق، ۵ قطع توپ، ۴ تکل موفق، ۳ پاس بلند و ۲ دریبل موفق حاصل کار ماتیچ در این بازی بود.

الکس تلس

نگاهی کوتاه به وان بیساکا اما خیره شدن به تلس؛ ارسال های مرد برزیلی سطحی بالاتر از دیگر هم تیمی های خود دارد، او باعث وحشت مدافعان حریف می شود. هیچکدام از دیگر مدافعان کناری یونایتد این ویژگی را ندارند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد ساوتهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

73 Fbni1399/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi