خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

ایتالیا بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد

ایتالیا بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا از استعداد های نو ظهور فوتبال این کشور تمجید کرد.

روبرتو مانچینی به علت حضور در قرنطینه هر سه بازی آخر ایتالیا را از دست داده بود، اما دستیارش آلبریگو اوانی آتزوری را به سه پیروزی بدون گل خورده رساند تا این تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شود.

به نقل از AS، مانچینی در یک گفتگوی تصویری با Rai Sport گفت:

انتخاب تنها 23 بازیکن برای رقابت های یورو مشکل بزرگی خواهد بود. قبل از این هم انتخاب بازیکنان سخت بود اما در 4 ماه اخیر بازیکنان پیشرفت قابل توجهی داشته و ثابت کرده اند که عالی هستند. همیشه داشتن چنین مشکلاتی بهتر است.
مانچینی در ادامه به تمجید از الساندرو باستونی، مدافع 21 ساله تیمش پرداخت که بعد از انجام اولین بازی ملی مقابل استونی، در دو پیروزی بعدی مقابل لهستان و بوسنی هم به میدان رفت:

باستونی پسر جوانی است که طی 10 روز سه بازی انجام داده است و هر بار بهتر و بهتر می شود. او خیلی جوان است و می تواند بیشتر از این پیشرفت کند و به یک بونوچی یا کیلینی جدید تبدیل شود که مدافعان بزرگی هستند. بازیکنان خوب زیادی داریم و فقط باید به آنها میدان بدهیم.
ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم. بدیهی است که در ابتدا ممکن است با سختی هایی روبرو شوند اما بازیکنان جوان زیادی داریم که می توانند خوب عمل کنند.
ما قبل از اینکه من هدایت تیم ملی را به عهده بگیرم، در رده 20 دنیا قرار داشتیم اما حالا به رده ششم رنکینگ فیفا رسیده ایم. بازیکنان کار بزرگی انجام داده اند چون هیچوقت کار راحتی نداشته ایم. تلاش ما این بوده که بازی هجومی تری به نمایش بگذاریم. برای انجام این کار باید ذهنیتی درست و سبک بازی مخصوص تیم های بزرگ را داشته باشید.

برچسب‌ها: روبرتو مانچینی تیم ملی ایتالیا ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

236 Juventusfc1399/09/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi