خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

ترکش شکست ژرمن ها به بایرن مونیخ می‌خورد!

ترکش شکست ژرمن ها به بایرن مونیخ می‌خورد!
هانسی فلیک و یورگن کلوپ، مهم ترین گزینه های جایگزینی یوواخیم لوو هستند.

اوضاع برای ژرمن ها به بحرانی ترین شکل ممکن رسیده و نتایج اخیر تیم ملی آلمان هرگز بر وفق مراد هواداران این تیم نبوده است. شکست با شش گل مقابل اسپانیا بدترین نتیجه این تیم در این سالها بوده و دیگر صبر هواداران در مورد یوواخیم لوو به اتمام رسیده است. اما در این میان گزینه جانشیننی او مهم ترین سوال برای اهالی فوتبال خواهد بود.

هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ در حال حاضر مهم ترین گزینه برای هدایت تیم ملی آلمان است. بعد از نتایج قابل تحسین روی نیمکت بایرن مونیخ در یک سال اخیر، آلمانی ها معتقدند او بهترین گزینه برای تصدی این پست خواهد بود و فدراسیون فوتبال آلمان نیز رابطه خوبی با فلیک دارد. همچنین امکان جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ و حضور او روی نیمکت مانشافت نیز وجود دارد.

بایرن مونیخ در مورد آینده هانسی فلیک هراس داشته و احتمال جدایی این سرمربی وجود دارد. اگرچه هانسی فلیک تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد، اما عدم تمدید قرارداد با داوید آلابا و البته تصمیم اخیرا مدیریت باشگاه در مورد قطع همکاری با ژروم بواتنگ باعث ناامیدی این سرمربی شده و احتمال جدایی او وجود دارد.

باید یورگن کلوپ دانست. کلوپ تابستان سال گذشته تاکید کرد هدایت تیم ملی آلمان برای او جذاب است، اما به هر حال او تا تابستان سال 2024 با لیورپول قرارداد داشته و در حال حاضر حضور او روی نیمکت آلمان چندان شدنی به نظر نمی رسد. البته ژرمن ها در طول تاریخ همیشه به ثبات در عزصه ملی تمایل زیادی داشته اند و احتمال دارد یوواخیم لوو باز هم فرصت اثبات خود را داشته باشد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ هانسی فلیک آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 3

199 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/08/28

پرستو پروازمشهد: عالیه ممنون لذت بردم

1 آذر (18:39)


Nancy: یورگن کلوپ یا یوپ هاینکس

29 آبان (01:22)


| شترررررک |: هاینکس باید بیاد

29 آبان (00:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi